Hvor mange par sko??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.932 visninger
17 svar
2 synes godt om
23. marts 2014

Nadia&Daniel

Der er børnenes dag på fredag 2 for 1 par.

Køber I egentlig 2 par sandaler og 2 par kondisko eller kun 1 par af hver?? tænker lidt med hensyn til slid over sommeren og bare som ekstra i skabet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2014

De3Guldklumper

Nadia&Daniel skriver:

Køber I egentlig 2 par sandaler og 2 par kondisko eller kun 1 par af hver?? tænker lidt med hensyn til slid over sommeren og bare som ekstra i skabet.

Her får ungerne 1 par sandaler, 1 par sneakers og 1 par kondisko de er 6 & 5 år

Anmeld

23. marts 2014

Monski

Nadia&Daniel skriver:

Anthon har/får 2 par gummistøvler, så vi har et par her og et par i børnehaven. Så har han 2 par kondisko, for der er dem han bruger mest og så får han 1 par sandaler

Anmeld

23. marts 2014

mortilnoahogmelina

Mine børn har stort set to af alle sko total latterligt .
De er 15 måneder og 3 år .

Anmeld

23. marts 2014

LinLin

Pylle3 skriver:

Her får ungerne 1 par sandaler, 1 par sneakers og 1 par kondisko de er 6 & 5 år

Hvad er forskellen på sneakers og kondisko?

Ts: mine plejer at få et par sandaler og et par sko (det sidste har de allerede)

Anmeld

23. marts 2014

Tip!

Jeg køber 1 par sandaler, 1 par kondier og så skal min søn også have et par nye gummistøvler.. Han har allerede et par converse, som han næsten sover med på... 

Ved ikke om det blir de modeller som er på bud, ser hvad de har i år... Sidste år var jeg ikke super tilfreds med kvaliteten af skofus sandalerne, så hellere et par gode Ecco  

Anmeld

23. marts 2014

De3Guldklumper

LinLin skriver:

Hvad er forskellen på sneakers og kondisko?

Ts: mine plejer at få et par sandaler og et par sko (det sidste har de allerede)

Sneakers for mig er en slags støvle ala hummel basket
En kondisko er mere ala Nike free

Anmeld

23. marts 2014

LinLin

Pylle3 skriver:

Sneakers for mig er en slags støvle ala hummel basket
En kondisko er mere ala Nike free

Ok - i min verden er det nemlig det samme...

Anmeld

23. marts 2014

L&V

Nadia&Daniel skriver:

Vi køber et par af hver og hvis behovet så kommer sendere ja så må vi ud og købe. Er det ikke kun skofus, viking og kangaroo der er med der?

Anmeld

23. marts 2014

Mom2

Nadia&Daniel skriver:

Hvor er der børnenes dag? 2 for 1 lyder fristende, specielt når der ikke er ret mange penge at rutte med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.