Hvilke erfaringer har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
7 svar
2 synes godt om
23. marts 2014

Familie

Hej alle sammen 

Jeg ville gerne høre hvor lang tid det har taget for jer at blive gravid, efter stop af Mini-piller (eller P-piller)?

Mig og manden ønsker at jeg skal stoppe med at tage mini-piller, når jeg er færdig med min nuværende pakke. Vi er nysgerrige efter hvor lang tid det evt. kan tage før vores ønske kan gå i opfyldelse. Måske også så man ikke går og bliver nervøs over ventetiden, som der kan forventes. Vi er 23 år og har ingen børn endnu, men håber på en god oplevelse 

Er spændt på at høre jeres oplevelser omkring emnet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2014

Mmy87

Jeg var selv p p-piller, og havde været det siden jeg var 15 år. Stoppede da jeg var 25, og der gik 1 år og 3 mdr, men det kan også sagtens skyldes at vi havde svært ved at ramme "den rigtige dag", da jeg arbejdede om dagen, og min kæreste arbejdede om aftenen
Den sidste måned hvor vi fik gevinst havde vi intensiveret forsøget betydeligt, og dét gav pote. er nu 23 uger henne!

Anmeld

23. marts 2014

FruStolpe

Det tog os 3 mdr begge gange.  Dog uden at planlægge sex. 

Anmeld

24. marts 2014

Babydrøm

Familie skriver:

Hej alle sammen 

Jeg ville gerne høre hvor lang tid det har taget for jer at blive gravid, efter stop af Mini-piller (eller P-piller)?

Mig og manden ønsker at jeg skal stoppe med at tage mini-piller, når jeg er færdig med min nuværende pakke. Vi er nysgerrige efter hvor lang tid det evt. kan tage før vores ønske kan gå i opfyldelse. Måske også så man ikke går og bliver nervøs over ventetiden, som der kan forventes. Vi er 23 år og har ingen børn endnu, men håber på en god oplevelse 

Stoppede med mine p-piller i april sidste år. Her venter vi stadig på vores lille spire  Min cyklus er meget ustabil og han er meget udearbejdende, så det er ik gode odds vi har.

Held og lykke med det hele 

Anmeld

24. marts 2014

TrineMine86

Familie skriver:

Hej alle sammen 

Stoppede med P-piller i august 2008, stod med en positiv test i januar 2011, det første år prøvede vi ikke decideret, men vi ville blive lykkelige hvis det skete.. 

Anmeld

25. marts 2014

Familie

Tak fordi vil dele jeres erfaringer 

Det bliver så spændende! Kan næsten ikke vente med at skulle stoppe på pillerne 

Anmeld

25. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Første gang blev ker gravid med det samme. Denne gang har vi indtil videre prøvet i 7måneder. 

Anmeld

25. marts 2014

Frk.S

Her gik der 3 mdr fra jeg tog den sidste p-pille til jeg var gravid.

Jeg havde været på dem i over 10 år, men min krop fandt heldigvis ind i rytmen med det samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.