Åhh jeg saver at...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. august 2009

Orkide86

Ja.. puha jeg savner sådan at ride.. jeg havde med heste at gøre hver dag, nu kan jeg knap nok huske hvornår jeg sidst har rørt en hest..
Glæder mig sådan til at komme til ride igen..
Her er et billede af min sidste ride tur, som var først i Marts.. Det var en helt fantastisk tur på stranden, selv om det var koldt 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2009

LauraLW

Mirjam123 skriver:

Ja.. puha jeg savner sådan at ride.. jeg havde med heste at gøre hver dag, nu kan jeg knap nok huske hvornår jeg sidst har rørt en hest..
Her er et billede af min sidste ride tur, som var først i Marts.. Det var en helt fantastisk tur på stranden, selv om det var koldt 

Nu har jeg aldrig været en hestepige, men har altid syntes det så så fantastisk hyggeligt ud med sådan en tur. - Så kan godt forstå dig. :-)

Anmeld

7. august 2009

MaleneG

Mirjam123 skriver:

Kan kun nikke genkendene til det du beskriver
Det er super svært at undvære når man har været vant til at omgåes dem dagligt.  

Anmeld

7. august 2009

mor_sabina

Mirjam123 skriver:

Ja øv det er jo nogle gode venner Men må du slet ikke ride når du er gravid?

Anmeld

7. august 2009

Orkide86

Har ikke turde prøve på det.. og så fik jeg bækken smerter, og så ville jeg ikke begive mig ud i det. så må pænt vente.. savner det bare så utrolig meget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.