Hvilken skoletaske som "nr 2"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.493 visninger
13 svar
3 synes godt om
23. marts 2014

LinLin

David går i første klasse og har den lille lego skoletaske... Den er fin nok og han kunne nok også bruge den næste år, men nu er lynlåsen gået i stykker, så jeg tænker han skal have en ny til næste skoleår...

Men hvilken???

Skal jeg bare købe samme taske i stor udgave? Eller kan I anbefale en anden til 2.-3. klasse?

Hvilken taske fik dit barn som sin anden skoletaske? Og hvornår skiftede i den først ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2014

LinLin

hilfe!!!

Anmeld

27. marts 2014

LinLin

- skriver:

Min startede ud med en jeva og gik så til en LEGO i 2. Kl.

min 2. Fik jeva. 

De de to mærker har vi god erfaring med og sikkert dem vi fortsætter med.

forventer at købe ny hver 2. År både pga slid men også ændrede interesser og lign

Tak for svar

Hvilken lego taske til 2. Klasse?

Anmeld

27. marts 2014

lineog4

Mine har altid haft jeva for det var den der sad bedst på børnene.

LEGO var vi meget utilfredse med grundet den faste bund som gjorde ondt på ryggen. 

Håber da Liams taske kan holde fra 0. Og til og med 2. Klasse for det er lidt pebret at købe skoletaske. Men vil tro han så får en jeva igen...

Anmeld

27. marts 2014

helle85

LinLin skriver:

David går i første klasse og har den lille lego skoletaske... Den er fin nok og han kunne nok også bruge den næste år, men nu er lynlåsen gået i stykker, så jeg tænker han skal have en ny til næste skoleår...

Men hvilken???

Skal jeg bare købe samme taske i stor udgave? Eller kan I anbefale en anden til 2.-3. klasse?

Hvilken taske fik dit barn som sin anden skoletaske? Og hvornår skiftede i den først ud?

min søn skal have en ny her til sommer og det bliver en java, da vi har rigtig god erfaring med

mine børn skifter hvert andet år og det var kun datteren der fik ny sidste sommer, så det er sønnens i år(han brugte også sin i børnehave )

Anmeld

27. marts 2014

LinLin

lineog4 skriver:

Mine har altid haft jeva for det var den der sad bedst på børnene.

LEGO var vi meget utilfredse med grundet den faste bund som gjorde ondt på ryggen. 

Håber da Liams taske kan holde fra 0. Og til og med 2. Klasse for det er lidt pebret at købe skoletaske. Men vil tro han så får en jeva igen...

Vi har været fint tilfredse med lego. Min søn har aldrig klaget over den hårde bund og jeg synes den er smart

Men jeg har da selv haft jeva tasker i folkeskolen (indtil 7. Hvor man SKULLE have eastpak )

Anmeld

27. marts 2014

LinLin

helle85 skriver:

min søn skal have en ny her til sommer og det bliver en java, da vi har rigtig god erfaring med

mine børn skifter hvert andet år og det var kun datteren der fik ny sidste sommer, så det er sønnens i år(han brugte også sin i børnehave )

Jeg havde håbede den kunne holde 2. Klasse med, men det er træls med den lynlås!

Anmeld

27. marts 2014

JulieE

Min søn skiftede midt i 2.kl fra en lille LEGO til en Hägglöffs tight str M. Både pga plads mangel i tasken ogg fordi han gerne ville have en lidt mere stordreng-agtig taske..

mht lynlåsen.... Er det slid eller defekt? Tænker lidt på garantien  Min datters LEGO taske gik i stykker i en syning  efter lidt mere end et år og den fik vi byttet til en ny 

Anmeld

27. marts 2014

LinLin

JulieE skriver:

Min søn skiftede midt i 2.kl fra en lille LEGO til en Hägglöffs tight str M. Både pga plads mangel i tasken ogg fordi han gerne ville have en lidt mere stordreng-agtig taske..

mht lynlåsen.... Er det slid eller defekt? Tænker lidt på garantien  Min datters LEGO taske gik i stykker i en syning  efter lidt mere end et år og den fik vi byttet til en ny 

Jeg har også kigget på haglöffs og north face...

MIn dreng vil dog gerne stadig have noget " børnet"

Den er defekt men jeg købte den til januarudsalg da han stadig gik i bhv,så det er over to år siden"..

Anmeld

27. marts 2014

helle85

LinLin skriver:

Jeg havde håbede den kunne holde 2. Klasse med, men det er træls med den lynlås!

ja det er også uheldigt har han puttet for meget i skoletaken??. her har vi ikke haft problemer med lynlåsen endnu

men nu gå begge mine også stadig i 0 kl men min dreng på 7 har brugt sin java taske siden han var 4.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.