ansøgning om tilskud til inst.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

255 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. marts 2014

Anonym trådstarter

hej. mit barn skal starte i vuggestue her d. 1/4.

jeg skrev en "ansøgning" på borger.dk og sendte den elektronisk D. 9/3. vi har endnu ikke hørt noget fra kommunen (vi kan udfra vores indtægt få omkring 1500kr i tilskud, hvilket er stærkt tiltrængt også.. hvad er den normale vente tid? kan vi regne med at nå og få det "accepteret" eller hvordan ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2014

Mor Christa

Tror vi ventede 3 uger - hvis det ikke er blevet trukket fra ved første regning, modregnes det bare i næste regning

Anmeld

23. marts 2014

Elgaard73

Hej....Min veninde fik aldrig nogensinde besked, men da første regning kom, kunne hun så se at det var bevilliget. Om det er almindelig kotyme, eller en fejl fra kommunen's side, i lige hendes tilfælde, ved jeg så ikke. 

Men prøv at giv dem et ring og hør hvordan og hvorledes det forløber.

Anmeld

23. marts 2014

Fuglemor

Anonym skriver:

hej. mit barn skal starte i vuggestue her d. 1/4.

jeg skrev en "ansøgning" på borger.dk og sendte den elektronisk D. 9/3. vi har endnu ikke hørt noget fra kommunen (vi kan udfra vores indtægt få omkring 1500kr i tilskud, hvilket er stærkt tiltrængt også.. hvad er den normale vente tid? kan vi regne med at nå og få det "accepteret" eller hvordan ? 

Vi fik det at vide samme uge. Men der stod der kunne gå op til 4 uger. Du kan dog ringe til pladsanvisningen eller logge på den der side hvor der står hvor barnet er skrevet oå. Der kan du nemlig vist se hvor langt ansøgningen er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.