Hjælp mig med min cyklus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
11 svar
2 synes godt om
23. marts 2014

Emilie91

Hej venner  

Jeg har lige brug for lidt hjælp. Jeg havde en graviditet uden for livmoderen i dec måned. Siden da har jeg fåret min mens hver gang d. 23 ??? Det synes jeg er yderst mærkeligt  min cyklus har normalt altid været på 28 dage men nu er den kun kommet d. 23 (både jan, feb og nu i marts)? Og ja - den kom også idag. (SIKKE NOGET LORT) Men den er dog enormt svag i forhold til hvad den plejer. Den plejer at være med mange mange MANGE smerter og meget blod (undskyld detaljer) på første dagen. Men ... Jeg har ikke engang fyldt et bind endnu og jeg har ingen smerter.... 

Kan min cyklus være helt rundt på gulvet efter min gul? eller burde kroppen være "ovre" det? og er det normalt at den kommer en bestemt dato og ikke med et antal dage imellem? 

Håber i forstår mine spørgsmål  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2014

Olaf

emiliedamm skriver:

Hej venner  

Jeg har lige brug for lidt hjælp. Jeg havde en graviditet uden for livmoderen i dec måned. Siden da har jeg fåret min mens hver gang d. 23 ??? Det synes jeg er yderst mærkeligt  min cyklus har normalt altid været på 28 dage men nu er den kun kommet d. 23 (både jan, feb og nu i marts)? Og ja - den kom også idag. (SIKKE NOGET LORT) Men den er dog enormt svag i forhold til hvad den plejer. Den plejer at være med mange mange MANGE smerter og meget blod (undskyld detaljer) på første dagen. Men ... Jeg har ikke engang fyldt et bind endnu og jeg har ingen smerter.... 

Kan min cyklus være helt rundt på gulvet efter min gul? eller burde kroppen være "ovre" det? og er det normalt at den kommer en bestemt dato og ikke med et antal dage imellem? 

Håber i forstår mine spørgsmål  

Ja kroppen kan være langt tid om at få en normal cyklus igen..
Havde en gul sidste år i juni og min krop er først begyndt at opføre sig normalt igen

Anmeld

23. marts 2014

Emilie91

Olaf skriver:

Ja kroppen kan være langt tid om at få en normal cyklus igen..
Havde en gul sidste år i juni og min krop er først begyndt at opføre sig normalt igen

Er det rigtig? wow ... det er jo over et halvt år efter? :O hvornår blev du så gravid igen ? 

Anmeld

23. marts 2014

Olaf

emiliedamm skriver:

Er det rigtig? wow ... det er jo over et halvt år efter? :O hvornår blev du så gravid igen ? 

Det er desværre ikke lykkedes endnu og ja det er snart et år siden :/

Anmeld

23. marts 2014

Emilie91

Olaf skriver:

Det er desværre ikke lykkedes endnu og ja det er snart et år siden :/

årh det er jeg ked af at høre... Jeg håber det lykkedes for os snart. ÅRH - det er seriøst det hårdeste jeg har været igennem det var den gul  så nu vil jeg egentlig gerne snart over den. Men tror ikke min krop tillader en ny graviditet før mit sind er klar har du også haft det sådan? 

Anmeld

23. marts 2014

Olaf

emiliedamm skriver:

årh det er jeg ked af at høre... Jeg håber det lykkedes for os snart. ÅRH - det er seriøst det hårdeste jeg har været igennem det var den gul  så nu vil jeg egentlig gerne snart over den. Men tror ikke min krop tillader en ny graviditet før mit sind er klar har du også haft det sådan? 

min gul var også pisse hård at komme igennem, pg jeg har ikke lavet andet siden end at gå og være ked af det, og følt mig snydt, og havde en god veninde der havde termin 2 uger efter jeg ville have haft termin der fødte for 1 måned siden og da jeg så hendes barn sad jeg bare og græd men hun forstod heldigvis hvordan jeg havde det

Og jeg tror at det med hvordan du har det, har stor betydning for hvordan kroppen reagere det kan jeg også mærke på min krop, jeg er blevet meget gladere nu, og det har også resulteret i st min krop er begyndt at reagere/fungere normalt igen

Anmeld

23. marts 2014

Emilie91

Olaf skriver:

min gul var også pisse hård at komme igennem, pg jeg har ikke lavet andet siden end at gå og være ked af det, og følt mig snydt, og havde en god veninde der havde termin 2 uger efter jeg ville have haft termin der fødte for 1 måned siden og da jeg så hendes barn sad jeg bare og græd men hun forstod heldigvis hvordan jeg havde det

Og jeg tror at det med hvordan du har det, har stor betydning for hvordan kroppen reagere det kan jeg også mærke på min krop, jeg er blevet meget gladere nu, og det har også resulteret i st min krop er begyndt at reagere/fungere normalt igen

Årh hvor "rart" at høre man ikke er alene om det. Men hvor må det også være hårdt for dig Det er godt du har fået det bedre og er blevet gladere. Så kan der heller ikke gå lang tid før det er jeres tur  

Jeg håber mit humør også snart bliver bedre. Jeg kan stadig have de lange grædeture som ikke helt kan kontroleres  Men ..... der er dog begyndt at komme færre og færre af dem.... 

Anmeld

23. marts 2014

mogms

Jeg havde en sa i dec, og fik en positiv gtest i denne cyklus.

Og det var første cyklus siden dec jeg har kunnet teste en positiv æl. Og min cyklus har fløjet rundt på 14, 23 og 29 dage.

Anmeld

23. marts 2014

Emilie91

mogms skriver:

Og det var første cyklus siden dec jeg har kunnet teste en positiv æl. Og min cyklus har fløjet rundt på 14, 23 og 29 dage.

tjaaa .. Det nok ikke helt unormalt med ureglmæssig mens . Tænker du så at det bare er tilfældigt at det er den 23 hver gang? For som sådan kan jeg jo godt se et mønster i mine cyklusser det er bare super mærkeligt de ligger på samme dato alle sammen eller er det bare mig ? 

Anmeld

23. marts 2014

Emilie91

mogms skriver:

Og tillykke med den positive test hvor er det dejligt for jer .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.