Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvordsn får man egentlig den der samlemappe der??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Isabella_mor skriver: Hvordsn får man egentlig den der samlemappe der??
emschen09 skriver: Bare helt ok. Så kan du jo evt. vende tilbage på onsdag.Så kan det jo være at vi kan bytte flere kort
Bare helt ok. Så kan du jo evt. vende tilbage på onsdag.Så kan det jo være at vi kan bytte flere kort
det kan du tro
emschen09 skriver: Den køber man i Føtex eller Bilka for 30 kr. Der står standere rundt omkring i butikken med dem.
Den køber man i Føtex eller Bilka for 30 kr. Der står standere rundt omkring i butikken med dem.
Nå okay.!! Ved ikk om det er noget vi vil samle på. Villads synes de er sjove, og man kan vel også spille med dem??
Isabella_mor skriver: Nå okay.!! Ved ikk om det er noget vi vil samle på. Villads synes de er sjove, og man kan vel også spille med dem??
Var SÅ skuffet over bogen, hvordan skal man sætte kortene i på den anden side, når man har brugt hullerne til den første side :/
Du skal kun sætte kortet i i to huller ( fx øverste hjørne til højre og nederste hjørne til venstre ) så passer det fint når de sidder på den anden side også
trunte89 skriver: Du skal kun sætte kortet i i to huller ( fx øverste hjørne til højre og nederste hjørne til venstre ) så passer det fint når de sidder på den anden side også
Hvor dum føler jeg mig lige ...
Savvy skriver: Hvor dum føler jeg mig lige ...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128