Er der nogen der sidder derude med erfaringer omkring flytning fra sjælland til jylland, eller omvendt?
Jeg har to piger på 5 og 3 år
De har ikke samme far og min ældstes har jeg et rigtig godt forhold til. Jeg har drøftet med ham at jeg virkelig ønsker at flytte til jylland, hvor min storebror bor og min kæreste med. Han har sagt fint og overvejer selv om han skulle tage springet og flytte med, hvilket jo bare er skønt hvis han gjorde 
Men min yngstes far og jeg havde et meget turbulent forhold, og efter jeg endelig turde at tage skridtet og forlade ham, har vi ikke rigtig kunne enes og det er først efter N er startet i børnehave at vores samarbejde er blevet bedre. ( det er halvanden år siden vi gik fra hinanden)
Han bor stadig hos sine forældre efter bruddet, skifter hele tiden uddannelse/job hen af vejen og har N hos hans forældre når han har hende hver anden weekend.
Jeg frygter virkelig at han eksplodere og søger om bopælsretten og hvad hans chancer er for at vinde?
Jeg ønsker så brændene at flytte, også inden min ældste skal starte i skole til næste år.. (suk)
Anmeld