Skattepenge spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. marts 2014

Fuglemor

Vi var hver især inde og tjekke hvad vi skulle have tilbage i skat, da de åbnede op for det. Og det så rigtig godt ud

min blev dog ændret da der lige manglede at blive tastet nogle ting ind, men det var stadig godt.

de forskellige tal passede ved min mand.

nu går han så ind og tjekker det nøjagtige beløb, da vi skal bruge pengene på noget gæld. Og i stedet for at få 13000 tilbage så er beløbet ændret til 2000

og han har ikke selv ændret i noget og da han tjekkede opgørelsen i starten af måneden så den som sagt rigtig ud. Så vi forstår simpelthen ikke det er ændret.

nogen af jer der ved hvorfor det beløb pludselig er blevet mindre. For det har vi aldrig før oplevet. Når man kan tjekke beløbet i start marts så er det også altid det beløb vi har fået igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2014

Goggelogge

Hvis i skylder et sted, så kan de gå ind og tage af skattepengene.

Anmeld

23. marts 2014

Frk.S

Har i nogen form fra gæld fx manglende betaling for daginstitution? For så går de jo bare ind og modregner.

Anmeld

23. marts 2014

Fuglemor

Goggelogge skriver:

Hvis i skylder et sted, så kan de gå ind og tage af skattepengene.

Jo men så skal det vel være et offentligt sted og det gør vi ikke. Og så ville de vel holde pengene tilbage til det var tjekket???

Anmeld

23. marts 2014

Fuglemor

Frk.S skriver:

Har i nogen form fra gæld fx manglende betaling for daginstitution? For så går de jo bare ind og modregner.

Nej alt bliver betalt hver måned til tiden. Og vi skylder intet til det offentlige. Jeg skylder noget su men det kører over budget og det ville vel også være fra mine skattepenge de tg dem. Og har intet hørt om det. 

Anmeld

23. marts 2014

Rockertand

Fuglemor skriver:

Nej alt bliver betalt hver måned til tiden. Og vi skylder intet til det offentlige. Jeg skylder noget su men det kører over budget og det ville vel også være fra mine skattepenge de tg dem. Og har intet hørt om det. 

Hvad står der i loggen på skat.dk?

Anmeld

23. marts 2014

Fuglemor

Rockertand skriver:

Hvad står der i loggen på skat.dk?

I loggen? 

Anmeld

23. marts 2014

Rockertand

Fuglemor skriver:

I loggen? 

Der er en logbog derinde, så kan I sammenligne tallene og se, hvor ændringen er sket.

Anmeld

23. marts 2014

Fuglemor

Rockertand skriver:

Der er en logbog derinde, så kan I sammenligne tallene og se, hvor ændringen er sket.

Tusinde tak. Det vil vi lige tjekke

Anmeld

23. marts 2014

Fuglemor

Rockertand skriver:

Vi kan godt nok ikke findes en nogen steder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.