Opel zafira - erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.353 visninger
10 svar
6 synes godt om
23. marts 2014

cwl

Kom gerne med jeres erfaringer omkring denne bil.

Både jeres egne og andres..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2014

--Line..

De køre meget godt.. Men har hørt at de er lidt problem børn, fra en mekaniker. Kan ikke lige huske hvad der var deres svage side.

Anmeld

23. marts 2014

Chris86

Mine forældre har haft en og mindes ikke der har været bøvl med den... Synes den var megd nice at køre i... Også langt, pga sæderne er lidt højere oppe...

Anmeld

23. marts 2014

misslea

Vi har én... Vi fik den af mine svigerforældre, da de sku ha ny bil (de valgte igen en Opel zafira)... 

Vores bil er fra 2002, og den kører stadig skønt og ser bestemt ikk ud til at ha så mange år på bagen 

Der har selvfølgelig været lidt reparation i ny og næ... Meeeen ikk noget særligt!!!

den er perfekt som familiebil.... Masser af plads til udstyr i det store bagagerum 

Anmeld

23. marts 2014

cwl

Chris86 skriver:

Mine forældre har haft en og mindes ikke der har været bøvl med den... Synes den var megd nice at køre i... Også langt, pga sæderne er lidt højere oppe...

Ja det er nemlig også rumligheden i den vi er faldet for, men ville bare høre om de havde nogle svagheder.

Anmeld

23. marts 2014

cwl

misslea skriver:

Vi har én... Vi fik den af mine svigerforældre, da de sku ha ny bil (de valgte igen en Opel zafira)... 

Vores bil er fra 2002, og den kører stadig skønt og ser bestemt ikk ud til at ha så mange år på bagen 

Der har selvfølgelig været lidt reparation i ny og næ... Meeeen ikk noget særligt!!!

den er perfekt som familiebil.... Masser af plads til udstyr i det store bagagerum 

Lyder godt at de stadig er gode, selv efter så mange år.
Rumligheden tiltaler også os. Vi har dog ikke besluttet os endnu.

Anmeld

23. marts 2014

*Pingvinen*

Vi har også en. Vores er fra 2001 og kører fint.

Anmeld

24. marts 2014

cwl

Andre?

Anmeld

24. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Min tidligere kæreste havde en zafira, der var aldrig noget bøvl med den  

Anmeld

24. marts 2014

cwl

Mor11 skriver:

Min tidligere kæreste havde en zafira, der var aldrig noget bøvl med den  

Tegner da meget godt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.