Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
OK tak. Ja, det er nemlig billigt, også derfor jeg syntes det var helt crazy hvis man kunne få rabat på udsalgsvarer.
Ja jeg tror ikke jeg kunne have gjort det billigere i Bilka feks. Og der virkelig meget fedt tøj, over 40 sider med udsalg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
cecilie1984 skriver: små hjerter har minus 25% i dag søndag på alle varer
små hjerter har minus 25% i dag søndag på alle varer
mor88 skriver: Er der en rabatkode? Jeg kan nemlig ikke finde noget på deres hjemmeside?
Er der en rabatkode? Jeg kan nemlig ikke finde noget på deres hjemmeside?
Det kan jeg heller ikke.
men har lige bestilt ved tinyzone og når du ligger tingene i kurven er der 25 ell 30 % og når du så bestiller skal du skrive tiny2014 ved kommentar så får du 15 % ekstra
Goggelogge skriver: Det kan jeg heller ikke. men har lige bestilt ved tinyzone og når du ligger tingene i kurven er der 25 ell 30 % og når du så bestiller skal du skrive tiny2014 ved kommentar så får du 15 % ekstra
Skal det skrives som kommentar og så trækker de manuelt rabatten?
De der 25/ 30 % trækker den selv, men de ekstra 15 skal du selv skrive 'tiny2014'
Goggelogge skriver: De der 25/ 30 % trækker den selv, men de ekstra 15 skal du selv skrive 'tiny2014'
Den skriver bare at det er en ugyldig rabat kode :/
Du skal skrive det på 'næste side' der med adresse, der står ordre eller kommentar, du skal skrive det der
Goggelogge skriver: Du skal skrive det på 'næste side' der med adresse, der står ordre eller kommentar, du skal skrive det der
Ok på den måde Tak
Goggelogge skriver: Er det en kode eller trækker de dem?
Er det en kode eller trækker de dem?
ceacb-25p
du skal skrive det i kommentar feltet så trækker de det manuelt når de pakker ordren
har skrevet rabat koden oven over denne kommentar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128