Jeg forstår det ikke.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

739 visninger
10 svar
1 synes godt om
23. marts 2014

Swerg

Jeg er sur, ked og frustreret over min krop. 

Nu er det 5 dage siden at mens burde været dukket op. Den er altid præcis! Jeg har så meget kvalme, men testene er negative... 

Hvis bare jeg er en af dem som tester sent positivt - fint! Men ellers må den mens sgu gerne komme så vi kan prøve igen ! 

Og godmorgen herfra ...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2014

fnuggi

det kan også være fordi at du tænker for meget over det min mens rykkede sig 6 dage når jeg tænkte for meget over at nu sku den komme 

Anmeld

23. marts 2014

Swerg

fnuggi skriver:

det kan også være fordi at du tænker for meget over det min mens rykkede sig 6 dage når jeg tænkte for meget over at nu sku den komme 

Tjah... Det kan selvfølgelig godt være ..  

Anmeld

23. marts 2014

Mulle0802

Jeg har selv lige haft en cyklus på 49 dage, tror det var fordi jeg tænkte for meget over det. Prøv at lav noget hvor du tænker på noget andet. Kan sagtens forstå du er frustret 

Anmeld

23. marts 2014

Swerg

Trinze86 skriver:

Jeg har selv lige haft en cyklus på 49 dage, tror det var fordi jeg tænkte for meget over det. Prøv at lav noget hvor du tænker på noget andet. Kan sagtens forstå du er frustret 

49 dage 

Hold da magle. 

Jeg laver altid et eller andet

Anmeld

23. marts 2014

Goggelogge

Swerg skriver:

Jeg er sur, ked og frustreret over min krop. 

Nu er det 5 dage siden at mens burde været dukket op. Den er altid præcis! Jeg har så meget kvalme, men testene er negative... 

Hvis bare jeg er en af dem som tester sent positivt - fint! Men ellers må den mens sgu gerne komme så vi kan prøve igen ! 

Og godmorgen herfra ...  

Det skete også for mig når jeg tænkte for meget over det og vi havde prøvet 1 år.

så tog vi på weekend tur og vupti, så var jeg gravid

Anmeld

23. marts 2014

Swerg

Goggelogge skriver:

Det skete også for mig når jeg tænkte for meget over det og vi havde prøvet 1 år.

så tog vi på weekend tur og vupti, så var jeg gravid

Drømmescenarie 

Graviditet OG kærestehygge. Det gad jeg saftsuseme godt ! 

Anmeld

23. marts 2014

Goggelogge

Swerg skriver:

Drømmescenarie 

Det hjalp ihvertfald at man hyggede fordi man havde lyst og ikke fordi man tænkte at nu skulle man lave en baby

Anmeld

23. marts 2014

Swerg

Goggelogge skriver:

Det hjalp ihvertfald at man hyggede fordi man havde lyst og ikke fordi man tænkte at nu skulle man lave en baby

Det lyder fantastisk

Anmeld

23. marts 2014

UnderCover37

Swerg skriver:

Drømmescenarie 

Jeg håber da altid det ér hyggeligt sammen med din kæreste når I forsøger at lave en baby  

(Ellers er det da en træls omgang sex!)

Sorry kunne ikke dy mig, og kan godt forstå du synes det er træls... men som de andre skriver kan ens tanker godt rykke ens cyklus ret så kraftigt hvis man bliver for fokuseret på at lave denne her baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.