Anonym skriver:
Synes det er så frustrende med en ustabil cyklus
Det ville gøre pb noget lettere hvis man i det mindste vidste hvornår man har æl. Min cyklus svinger fra 30-44 dage, så har ingen ide om æl.. 
Forstår dig godt, men jeg håber så meget, især denne gang hvor jeg føler vi burde ha' ramt æl. Men testen var negativ
Er så ked og skuffet! Men har stadig ingen tegn på hverken menses eller graviditet.. Men har et lille spinkelt håb om at jeg måske stadig kan nå at teste positiv 
Hvor længe har I prøvet?
Jeg forsøger også at lave alt muligt for at aflede mine tanker fra pb og testdag. Kender ik hjemmesiden, men den lyder spændende, så den vil jeg da kigge på
Jeg kigger også nogle gange på babyting og tøj
Men har vist købt min andel af babytøj før graviditet hihi 
Har besluttet at tage til gynækolog for at få tjekket om alt er som det skal være. Tænker alle de tanker med om vi kan osv. Det er godt nok hårdt! 
Ja, det er frustrerende med en ustabil cyklus. Jeg troede fx også at jeg havde ægløsning tidligere end hvad jeg umiddelbart har, og det gør at man altså lige skal være opmærksom på at have sex længe nok i forhold til cyklussen - hvis du forstår?
Forstår godt din skuffelse. Kender det godt - som oftest når jeg er blevet skuffet, evt. har grædt, og har fået min menstruation, så kan jeg komme videre. Men i de situationer føler jeg også ofte en følelse af, at det aldrig nogensinde kommer til at ske. Og at det også "kan være ligemeget"...
Vi har prøvet siden februar sidste år - jeg blev så gravid i november, og mistede i december, en spontan abort 
Er det jeres første?
Hvor længe har I prøvet?
Vi har også købt lidt, men ikk meget. Vil i sidste ende hellere vente til vi ved hvad kønnet er, når jeg engang forhåbentlig bliver gravid.
Inde på pinterest.com skal du oprette dig som bruger, og så laver du så de her boards/opslagstavler. Dem kan du så fx kalde Garden Life, Wedding Inspiration, osv. og så "pinner" du de billeder du gerne vil gemme på din opslagstavle. Jeg synes det er sjovt/hyggeligt... 
Jeg er også blevet tjekket hos en gynækolog, for at sikre mig, at jeg havde ægløsning og blev også tjekket for PCO hos min egen læge, og det havde jeg heldigvis ikk. Og jeg har ægløsning....