Abemor skriver:
Og jeg får virkelig fnidder over folk, som dømmer andre ud fra så små kriterier
helt ærligt. Kom ned fra mother-perfect stigen og ligestil dig med andre mødre. De kan da ikke ligge på det tæppe hele dagen. Så tag dem da heller med i køkkenet i kort tid, mens der laves mad. Eller giv dem 5 min i en gå-vogn for at lave noget andet end bare ligge.
Mine børn har brugt alle dele ( ikke før de kunne sidde selv og aldrig i mere en 15 min af gangen), men de lever og har det godt. 
Hmm orker jeg at kommentere, ja du faar lige et kort svar med paa vejen og saa lukker jeg den nok her...
Synes bestemt ikke jeg dømmer folk, og det haaber jeg virkelig heller ikke er det man faar ud af at læse mit indlæg... Jo, jeg synes det er forkert, og jeg kan ikke altid forstaa hvorfor folk vil sætte deres meget smaa børn, som ikke kan sidde selv, ned i de stole.. Maaske er det mere selve det at man kan faa saadan en stol, altsaa produktet, jeg faar fnidder over...
Hvis du læser hvad jeg skriver, skriver jeg netop at jeg bestemt ikke "mother-perfect".
Mener ogsaa jeg skriver at det nok er en dum ting at gaa op i, og det indrømmer jeg stadig gerne at det er. Men lige i det sec. at jeg skrev det, var det altsaa det der fløj igennem mit hovede, og jeg havde lyst til at dele det. Paa trods af, at jeg ellers synes jeg er aaben for andre synspunkter, saa kom det aabenbart ikke til udtryk i mit første indlæg.
Det beklager jeg, skulle nok bare have hold min kaje som jeg plejer herinde 
Tak for alle jeres svar, er bestemt glad for at i vil deltage i debatten
Karina, som stadig synes stolene er dumme, men dog, efter at have læst jeres svar, er blevet en smule klogere