Får fnidder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2014

Victoria2013

Tjah, det syntes jeg nu ikke jeg ser meget af. Her brugte vi en blød skråstol fra hun var 5 uger gammel, men var obs på at hun ikke sad i den for ofte eller for længe af gangen da hun var helt lille.

Dertil får jeg nu mere fnidder over folk, der slæber deres LILLE baby med ud og købe ind mens barnet sidder i autostolen i indkøbsvognen. Anbefalingerne siger at babyen i den alder slet ikke bør sidde i stolen i længere tid af gangen i forvejen - maks en 20-30 minutter hvis det er hver dag de gør det. Og jeg er sikker på at babyen sidder der i længere tid når det både skal køres, bæres ind i en indkøbsvogn, sidde dér mens der købes ind og så hjem igen...

Så tag dog barnevognen med og skån barnets ryg... de har slet ikke godt af at sidde i autostolen i forvejen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2014

Karina84

Abemor skriver:

Og jeg får virkelig fnidder over folk, som dømmer andre ud fra så små kriterier helt ærligt. Kom ned fra mother-perfect stigen og ligestil dig med andre mødre. De kan da ikke ligge på det tæppe hele dagen. Så tag dem da heller med i køkkenet i kort tid, mens der laves mad. Eller giv dem 5 min i en gå-vogn for at lave noget andet end bare ligge. 

Mine børn har brugt alle dele ( ikke før de kunne sidde selv og aldrig i mere en 15 min af gangen), men de lever og har det godt. 

Hmm orker jeg at kommentere, ja du faar lige et kort svar med paa vejen og saa lukker jeg den nok her...

Synes bestemt ikke jeg dømmer folk, og det haaber jeg virkelig heller ikke er det man faar ud af at læse mit indlæg... Jo, jeg synes det er forkert, og jeg kan ikke altid forstaa hvorfor folk vil sætte deres meget smaa børn, som ikke kan sidde selv, ned i de stole.. Maaske er det mere selve det at man kan faa saadan en stol, altsaa produktet, jeg faar fnidder over... 

Hvis du læser hvad jeg skriver, skriver jeg netop at jeg bestemt ikke "mother-perfect".
Mener ogsaa jeg skriver at det nok er en dum ting at gaa op i, og det indrømmer jeg stadig gerne at det er. Men lige i det sec. at jeg skrev det, var det altsaa det der fløj igennem mit hovede, og jeg havde lyst til at dele det. Paa trods af, at jeg ellers synes jeg er aaben for andre synspunkter, saa kom det aabenbart ikke til udtryk i mit første indlæg. 

Det beklager jeg, skulle nok bare have hold min kaje som jeg plejer herinde 

Tak for alle jeres svar, er bestemt glad for at i vil deltage i debatten 
Karina, som stadig synes stolene er dumme, men dog, efter at have læst jeres svar, er blevet en smule klogere 

Anmeld

23. marts 2014

Isabella_mor

Victoria2013 skriver:

Tjah, det syntes jeg nu ikke jeg ser meget af. Her brugte vi en blød skråstol fra hun var 5 uger gammel, men var obs på at hun ikke sad i den for ofte eller for længe af gangen da hun var helt lille.

Dertil får jeg nu mere fnidder over folk, der slæber deres LILLE baby med ud og købe ind mens barnet sidder i autostolen i indkøbsvognen. Anbefalingerne siger at babyen i den alder slet ikke bør sidde i stolen i længere tid af gangen i forvejen - maks en 20-30 minutter hvis det er hver dag de gør det. Og jeg er sikker på at babyen sidder der i længere tid når det både skal køres, bæres ind i en indkøbsvogn, sidde dér mens der købes ind og så hjem igen...

Så tag dog barnevognen med og skån barnets ryg... de har slet ikke godt af at sidde i autostolen i forvejen

Jeg forstår heller ikke de banevogne som er lavet så en autostol kan sidde klikket i.!! Dem har jeg godtnok set nogle stykker af. 

Anmeld

23. marts 2014

Morgensol

Smil og vær glad!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.