Må det blive ved med at gøre ondt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
5 svar
2 synes godt om
22. marts 2014

MyLove E

Jeg fik keglesnit i onsdags. Jeg holdte mig i ro. Men nu lørdag har jeg stadig ondt i maven når jeg går eller sidder. Maven skal helst være udstrakt.

Jeg bløder ikke. Men kan det passe at jeg stadig må ha menstruation artige smerter??

Ville i ringe til vagt lægen når jeg ikke bløder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2014

stjernehimmel

Jeg døjede meget længe bagefter...

men tror det var fordi smarte mig løftede på min datter... og samtidig fik jeg til lusket mig en bakterie som skulle behandles bagefter....

men tror at det er meget forskelliget fra person til person.....  men hvis du synes at det ikke bliver bedre så synes jeg at du evt skal give dem et kald evt imorgen :-)

Anmeld

22. marts 2014

MyLove E

stjernehimmel skriver:

Jeg døjede meget længe bagefter...

men tror det var fordi smarte mig løftede på min datter... og samtidig fik jeg til lusket mig en bakterie som skulle behandles bagefter....

men tror at det er meget forskelliget fra person til person.....  men hvis du synes at det ikke bliver bedre så synes jeg at du evt skal give dem et kald evt imorgen :-)

Jeg løfter jo også min søn en lille smule. .
Tror jeg lige ser weekenden over. Men tak for svar ;-)

Anmeld

22. marts 2014

stjernehimmel

MyLove E skriver:

Jeg løfter jo også min søn en lille smule. .
Tror jeg lige ser weekenden over. Men tak for svar ;-)

Det var så lidt....

Jeg fik ihvertfald afvide at smerter var grundet at jeg løftede hende... for løft osv er fy fy det første stykke tid men det er bare svært når man har en bette i huset ;-)

Go bedring til dig 

Anmeld

22. marts 2014

MarieLouise

Jeg havde ondt i meget lang tid efter, og det var også mens agtige smerter. Tror det er meget normalt 

Anmeld

22. marts 2014

MyLove E

MarieLouise skriver:

Jeg havde ondt i meget lang tid efter, og det var også mens agtige smerter. Tror det er meget normalt 

Tak for svar ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.