Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa
Jeg har en blog
- Mine Mirakler
som primært handler om mine to for tidligt fødte børn.Jeg deler dog også andre ting derinde.
Sidder der mon nogen her på baby.dk der kunne have lyst til at dele noget på min blog? Lave et gæstebloggerindlæg.Jeg har tidligere haft andre præmaturforældre til at dele deres historier, men har også haft en beretning fra en mor der har valgt at få donorbarn + andre gæstebloggere.Så har du mon noget du kunne tænke dig at dele så skriv en privatbesked til mig herinde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Op med den, kunne godt tænke mig flere henvendelser
det behøver ikke nødvendigvis have at gøre med præmature, eller børn i det hele taget...
så længe det er noget du brænder for som du gerne vil dele, så skriv til mig
Prøver en gang til
TbCp skriver: Hejsa Jeg har en blog - Mine Mirakler som primært handler om mine to for tidligt fødte børn.Jeg deler dog også andre ting derinde. Sidder der mon nogen her på baby.dk der kunne have lyst til at dele noget på min blog? Lave et gæstebloggerindlæg.Jeg har tidligere haft andre præmaturforældre til at dele deres historier, men har også haft en beretning fra en mor der har valgt at få donorbarn + andre gæstebloggere.Så har du mon noget du kunne tænke dig at dele så skriv en privatbesked til mig herinde
Nu så jeg på din blog, at der du er med i en del præmaturgrupper. Er der nogen, der kan anbefales?
Vh. En mor, hvis barn ikke er født ret meget for tidligt, men alligevel gruer en del for næste graviditet.
M (: skriver: Nu så jeg på din blog, at der du er med i en del præmaturgrupper. Er der nogen, der kan anbefales? Vh. En mor, hvis barn ikke er født ret meget for tidligt, men alligevel gruer en del for næste graviditet.
Hejsa. Jeg er selv frivillig i dansk præmatur forening og synes selvfølgelig den er rigtig god
de har også en rigtig god facebook side med masser af debat.
Samtidig er der lokalgrupper rundt omkring i landet med div arrangementer, jeg er selv i den på Fyn som er meget aktiv!
TbCp skriver: Hejsa. Jeg er selv frivillig i dansk præmatur forening og synes selvfølgelig den er rigtig god de har også en rigtig god facebook side med masser af debat. Samtidig er der lokalgrupper rundt omkring i landet med div arrangementer, jeg er selv i den på Fyn som er meget aktiv!
Tak for hurtigt svar. Ved du om der findes en lokal gruppe for Randers eller Midtjylland?
M (: skriver: Tak for hurtigt svar. Ved du om der findes en lokal gruppe for Randers eller Midtjylland?
Det skal jeg prøve at undersøge
Her er lidt om lokalgrupperne
lokalgrupper
TbCp skriver: Det skal jeg prøve at undersøge
Tak!
Så er 1. del af et gæsteblogger indlæg på bloggen - skrevet af en bruger herinde fra.
http://www.minemirakler.dk/naar-man-bliver-presset-bliver-man-staerk-gaesteblogger-indlaeg/
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128