Har du noget på hjertet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

923 visninger
13 svar
2 synes godt om
22. marts 2014

TbCp

Hejsa

Jeg har en blog

- Mine Mirakler

som primært handler om mine to for tidligt fødte børn.
Jeg deler dog også andre ting derinde.

Sidder der mon nogen her på baby.dk der kunne have lyst til at dele noget på min blog? Lave et gæstebloggerindlæg.

Jeg har tidligere haft andre præmaturforældre til at dele deres historier, men har også haft en beretning fra en mor der har valgt at få donorbarn + andre gæstebloggere.

Så har du mon noget du kunne tænke dig at dele så skriv en privatbesked til mig herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2014

TbCp

Op med den, kunne godt tænke mig flere henvendelser

det behøver ikke nødvendigvis have at gøre med præmature, eller børn i det hele taget...

så længe det er noget du brænder for som du gerne vil dele, så skriv til mig

Anmeld

23. marts 2014

TbCp

Prøver en gang til

Anmeld

23. marts 2014

M (:

TbCp skriver:

Hejsa

Jeg har en blog

- Mine Mirakler

som primært handler om mine to for tidligt fødte børn.
Jeg deler dog også andre ting derinde.

Sidder der mon nogen her på baby.dk der kunne have lyst til at dele noget på min blog? Lave et gæstebloggerindlæg.

Jeg har tidligere haft andre præmaturforældre til at dele deres historier, men har også haft en beretning fra en mor der har valgt at få donorbarn + andre gæstebloggere.

Så har du mon noget du kunne tænke dig at dele så skriv en privatbesked til mig herinde

Nu så jeg på din blog, at der du er med i en del præmaturgrupper. Er der nogen, der kan anbefales? 

Vh. En mor, hvis barn ikke er født ret meget for tidligt, men alligevel gruer en del for næste graviditet. 

Anmeld

23. marts 2014

TbCp

M (: skriver:

Nu så jeg på din blog, at der du er med i en del præmaturgrupper. Er der nogen, der kan anbefales? 

Vh. En mor, hvis barn ikke er født ret meget for tidligt, men alligevel gruer en del for næste graviditet. 

Hejsa. Jeg er selv frivillig i dansk præmatur forening og synes selvfølgelig den er rigtig god

de har også en rigtig god facebook side med masser af debat. 

Samtidig er der lokalgrupper rundt omkring i landet med div arrangementer, jeg er selv i den på Fyn som er meget aktiv! 

Anmeld

23. marts 2014

M (:

TbCp skriver:

Hejsa. Jeg er selv frivillig i dansk præmatur forening og synes selvfølgelig den er rigtig god

de har også en rigtig god facebook side med masser af debat. 

Samtidig er der lokalgrupper rundt omkring i landet med div arrangementer, jeg er selv i den på Fyn som er meget aktiv! 

Tak for hurtigt svar. Ved du om der findes en lokal gruppe for Randers eller Midtjylland? 

Anmeld

23. marts 2014

TbCp

Tak for hurtigt svar. Ved du om der findes en lokal gruppe for Randers eller Midtjylland? 

Det skal jeg prøve at undersøge

Anmeld

23. marts 2014

TbCp

Her er lidt om lokalgrupperne

lokalgrupper

Anmeld

23. marts 2014

M (:

TbCp skriver:

Det skal jeg prøve at undersøge

Tak! 

Anmeld

26. marts 2014

TbCp

Så er 1. del af et gæsteblogger indlæg på bloggen - skrevet af en bruger herinde fra.

http://www.minemirakler.dk/naar-man-bliver-presset-bliver-man-staerk-gaesteblogger-indlaeg/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.