Krise. Ovenpå igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.444 visninger
10 svar
1 synes godt om
22. marts 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Har I haft en krise I jeres forhold? Hvad skyldes det og hvor lang tid gik der før I kom ovenpå igen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2014

B&J

vi har haft vores KRISE og det vi gjorde var snakke snakke snakke og mere snakke og det tog en lille uge med en masse snakke usikkerhed bange for at miste hinanden....

og ja der blev råbt og skældud og meget mere...

jeg vil desværre ikke fortælle hvad det er...

men noget andet er den gang havde vi været sammen i 1½år nu har vi snart været sammen i 6år og jeg elsker ham virkelig meget og elsker at vågne med ham hver morgen og gå i seng med ham om aften elsker at se ham når jeg kommer hjem så vi er kommet langt siden dengang

Anmeld

22. marts 2014

lineog4

Ja vi har haft små og store kriser. Og vi er kommet oven på igen, men også med en (især for mig) realistisk forståelse for hvad et parforhold er når man har kendt hinanden længe - så er det ikke en spændende forelskelse hver dag.

Er vi ovenpå, hmm tror stadig jeg har lidt krise  Og har svært ved at acceptere at jeg ikke er 18 og super forelsket og sommerfugle i maven hele tiden, men i stedet er i et forhold hvor en del af vores fællesskab er arbejdsfælleskaber for at have en skøn familie.

Men hvad gjorde vi? Jeg talte og talte, lavede nogen aftaler og ja tiden gik... Jeg kiggede på mine børn og tænkte: hveranden jul, hveranden fødselsdag osv og de fleste gange gav det bonus på den måde jeg så ville kæmpe igen. 

Vores største krise forresten var da jeg blev gravid med nummer 4 på p-piller og min kære mand vidste jeg ikke havde snydt ham, men han følte min krop havde snydt ham. Det tog næsten halvanden år før han ikke vendte sig væk fra mig i sengen, før han kunne fortælle han havde hadet mig....

Anmeld

22. marts 2014

Lykke:)

Omsorgsgiver skriver:

Har I haft en krise I jeres forhold? Hvad skyldes det og hvor lang tid gik der før I kom ovenpå igen? 

Kæmpe krise!
1. Gang var vi begge lige blevet studenter, vi glemte hinanden og der kom en del jalousi...
2. Gang var da jeg blev gravid. Slet olle planlagt, men fantastisk at det kunne lade sig gøre.

Vi har det fantastisk i dag, med vores søn

Anmeld

22. marts 2014

RosSofi

Den største krise har vist netop været det der med at erkende at FORELSKELSESFASEN bare går over med tiden. Det er simpelthen ikke lige så lyserødt og sommerfugleagtigt hele tiden, som da vi mødtes for 6 år siden og hverken havde hus eller barn.

Anmeld

22. marts 2014

MomInTheMaking

Omsorgsgiver skriver:

Tror den eneste ting jeg ville definere som krise var da vi havde været kærester i 3 mdr. Der gik vi fra hinanden i en uge fordi vi var fulde og blev uvenner i byen, han var jaloux fordi jeg snakkede (for meget synes han) med en fyr og jeg var jaloux fordi han dansede med en masse blondiner.;D haha og ja, så var omstillingen fra at være venner (vi var bedste venner i 2 år før vi fandt sammen) til at blive kærester nok lidt sværere end vi havde regnet med. Men det varede en uge hvor vi mødtes et par gange og snakkede en masse og jo begge fandt ud af at vi bare havde været åndssvage. det er lige om snart 5 år og en datter siden.

Anmeld

22. marts 2014

Clisolka

Omsorgsgiver skriver:

Krise? Jep, den har vi været igennem 

Første gang var da jeg blev gravid med min ældste. Vi har lige haft en lille krise igen efter lillebror blev født, men vi kom ovenpå igen! 

Anmeld

22. marts 2014

Den lykkelige

Vi er i en lige nu  Det ikke nemt..

Anmeld

22. marts 2014

1990h

hvad oplever i er grunden til i har kriser når det omhandler i forbindelse med jeres børn eller nye børn?

Anmeld

22. marts 2014

Sujan

Ja vi har haft kæmpe krise...

En meget lang historie men kort skete der et stort tillidsbrud fra min kærestes side.
Jeg flyttede faktisk i 1,5 år. Men nu er jeg flyttet tilbage og vi har det egentlig rigtig godt.. Men kæmper da en del med tilliden. Men vi er blevet gode til at få snakket om det og han forstår hvorfor jeg stadig kæmper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.