MD Scanning vel overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

281 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. august 2009

Mist

Så fik jeg overstået MD Scanningen.. Dejligt.. En lille pige ud fra scanningen, der har det hele..

Så indtil på Onsdag hvor jeg skal ha lavet en 3D/4D Scanning så er det en lille Malou.

Dejligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2009

LotteGabriella

maria-norby skriver:

Så fik jeg overstået MD Scanningen.. Dejligt.. En lille pige ud fra scanningen, der har det hele..

Så indtil på Onsdag hvor jeg skal ha lavet en 3D/4D Scanning så er det en lille Malou.

Dejligt.

tillykke, spændende om 4d'en siger det samme

Min mand er også helt skudt i navnet Malou, men jeg fik min vilje...hvilket jeg jo så nok ikke gør næste gang

Anmeld

7. august 2009

Mathilde

Stort tillykke hvor er det dejligt at alt ser fint ud...

Anmeld

7. august 2009

Melissa´s Mor

Tillykke med den lille pige, rigtig sødt navn..

Anmeld

7. august 2009

Nanna1985

Tillykke med lille prinsesse pige Malou 
Sikke et smukt navn

Anmeld

7. august 2009

Mist

Nanna1985 skriver:

Tillykke med lille prinsesse pige Malou 
Sikke et smukt navn

takker..

Så må jeg se om 3D scanningen os viser en lille Malou.. ellers blir det en Marco fra onsdag næste uge.. Men nu må jeg se. hehe

Anmeld

7. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Dejligt, tillykke med det.
Spændende om scanningen i næste uge så kan bekræfte at det er en prinsesse I skal have

Anmeld

7. august 2009

Nanna1985

maria-norby skriver:

takker..

Så må jeg se om 3D scanningen os viser en lille Malou.. ellers blir det en Marco fra onsdag næste uge.. Men nu må jeg se. hehe

Ja det er altid spændende om de har ret i kønnet.. Vi fik af vide vi ventede en pige, men han var ikk sikker.. Jeg er nu ikk i tvivl.. Begynder at vaske alt lyserrød i næste uge.. Jeg så en PIGE og jeg har drømt det bliver en pige..

Jeg har os haft navne Malou & celina  og vælge imellem. Holdte mig mest til Malou, men kæresten har hele tiden snakket om, men kæreste har hele tiden snakket om navnet Mercedes.. Jeg sagde så at hvis vores datter Fia kunne udtale navnet perfekt, ville jeg vælge navnet.. Det kunne hun sørme  Så hun skal hedde Mercedes.. Men synes Malou er smukt navn os

Anmeld

7. august 2009

Mist

Nanna1985 skriver:

Ja det er altid spændende om de har ret i kønnet.. Vi fik af vide vi ventede en pige, men han var ikk sikker.. Jeg er nu ikk i tvivl.. Begynder at vaske alt lyserrød i næste uge.. Jeg så en PIGE og jeg har drømt det bliver en pige..

Jeg har os haft navne Malou & celina  og vælge imellem. Holdte mig mest til Malou, men kæresten har hele tiden snakket om, men kæreste har hele tiden snakket om navnet Mercedes.. Jeg sagde så at hvis vores datter Fia kunne udtale navnet perfekt, ville jeg vælge navnet.. Det kunne hun sørme  Så hun skal hedde Mercedes.. Men synes Malou er smukt navn os

Mercedes er helt klart os et flot navn men kan godt være svært og udtale for nogle.. Men de er da super at jeres datter kan sige det..

Kærestens niece hedder Celina.. Os et sødt navn så det kan jeg ik rigtig benytte mig af, så derfor blev det til Malou..

Meeen skulle 3D scanningen vise en lille tab onsdag så er det en Marco, men indtil da satser vi da på et hun har ret i at det er en pige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.