Hej
Vi har knap 17 mdr mellem nr.1 og 2.
Ulemper:
Synes det første år med 2 blebørn var hårdt, da der jo var to "babyer" i huset selvom den en var "stor".
Fordele:
Alt. vores er nu 3,5 og 2 år og det er bare en fest. Selvfølgelig kan de også skændes, men fordele opvejer alt det negative.
En skrev to af barnevogne osv. Vi synes ikke det var det store problem, vi havde en barnevogn som lillesøster overtog også måtte den "store" så sove i klapvogn i stedet. Vi inviterede i en city select med søskende søde da den lille var 1 år, og det var den bedste investering vi har gjort til dem.
Sengene gav sig selv, da den lille blev stor nok til tremmeseng og ikke vugge, så fik den store en juniorseng og jeg har sjældent set en være så stolt over at have fået en stor seng.
P.S vi venter nr 3 og vil få 2 år og 5 mdr mellem nr. 2 og 3 og knap 4 år til den store. Vi har se sent som i dag snakket om at måske skulle man også have fået nr. 3 med 1,5 år til nr. 2, men der havde vi ikke overskuddet til en 3'er 
Jeg var tilbage på arbejdsmarkedet i ca 5mdr mellem de to store og har knap været ude 2 år fra den lille til jeg går på barsel igen, og ser det ikke som et problem.
Kan kun sige GO FOR IT!!!
Anmeld