Det er vidst ret længe siden jeg har lavet en lille opdatering herinde 
Selvom jeg egentlig keder mig gevaldigt herhjemme flyver tiden afsted.
Jacob er nu 5,5 mdr. og STOR trives 
ved 5 mdr. undersøgelse ved lægen måtte hun opgive at veje ham helt nøjagtigt fordi han ikke havde tid til at ligge stille på hendes elektroniske vægt
så et sted mellem 8-9 kg. vejer han nu (2885 ved fødsel)
og 68 cm (48 ved fødsel)
Så han vokser i hvert fald som han skal. 
Vi er rigtig godt i gang med grød og han spiser gladelig ca. 250 gram 3 gange dagligt og så 3-400 ml MME til at skylle ned med
Så han bliver ikke stor af ingenting 
Jacob er den dejligste gladeste, mildeste dreng
Han er bare altid godt tilpas og er han bare den mindste smule pylret skal han bare ligges i hans barnevogn og han sover med det samme
Til aften kommer han i seng ved 20 tiden, får en flaske, drejer hovedet til side når han ikke vil have mere og sover 
Vi er gerne oppe en enkelt gang om natten omkring kl. 3-4 hvor han tager 230 ml. og så sover han til omkring kl. 6.
Så det er jo luksus med en dreng der kører en rytme 
For 3 dage siden fandt han ud af han kunne trille fra ryg til mave, så det kører bare konstant nu
Men han kan endnu ikke komme tilbage til ryggen, så når han bliver træt smider han næsen i gulvet og skriger indtil han bliver vendt, så skral griner han igen 
Han kan komme rigtig langt op på hans hænder nu når han ligger på maven, men når benene skal i gang ligger han sig på maven som en anden søløve og spræller
Og så bliver han sur over han ikke flytter sig 
Lidt billeder hører sig til sådan en opdatering 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld