Lost-(læs ikke hvis du ikke har set den)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2014

1990h

MyLove E skriver:

Jeg gået i gang med at se Lost igen.
Det er en cool men meget mærkelig serie. Jeg elsker de første sæsoner, hvor man lære personerne godt at kende.

Jeg kan godt lide hvordan, de viser de forskellige måder man reagerer på som mennesker. Hvordan nogle af natur, får taget leder rollen uden at ville. Og andre påtager siger fordi de tror de ved bedst. .

Hvad er jeres mening :-)

ej den så jeg også..men tabte den på et tidspunkt da jeg altid arbejde når den kom..

har aldrig fundet ud af hvad den slutter med. hvad der sket..vil du kort forklare? så du sød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2014

MyLove E

1990h skriver:

ej den så jeg også..men tabte den på et tidspunkt da jeg altid arbejde når den kom..

har aldrig fundet ud af hvad den slutter med. hvad der sket..vil du kort forklare? så du sød

Hvor langt er du kommet. For det er ikke til at forklare

Anmeld

21. marts 2014

1990h

MyLove E skriver:

Hvor langt er du kommet. For det er ikke til at forklare

til hvor de mødte en skør kvinde i skoven og finder et rum under jorden vidst nok?

Anmeld

21. marts 2014

MyLove E

1990h skriver:

til hvor de mødte en skør kvinde i skoven og finder et rum under jorden vidst nok?

Der sker så meget mere jeg SLET ikke kan forklare det ;-)

Anmeld

21. marts 2014

Monski

MyLove E skriver:

Jeg gået i gang med at se Lost igen.
Det er en cool men meget mærkelig serie. Jeg elsker de første sæsoner, hvor man lære personerne godt at kende.

Jeg kan godt lide hvordan, de viser de forskellige måder man reagerer på som mennesker. Hvordan nogle af natur, får taget leder rollen uden at ville. Og andre påtager siger fordi de tror de ved bedst. .

Hvad er jeres mening :-)

Første sæson er ganske enkelt genial, men så bliver det dårligere og dårligere. Synes dog stadig hele serien er god, men slutningen ødelagde lidt det hele for mig

Anmeld

21. marts 2014

MyLove E

Monski skriver:

Første sæson er ganske enkelt genial, men så bliver det dårligere og dårligere. Synes dog stadig hele serien er god, men slutningen ødelagde lidt det hele for mig

Sæson 2 er da også okay mindes jeg :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.