Celina 5 måneder og 1 uge.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
3 svar
9 synes godt om
21. marts 2014

Benjamins'mor

Celina blev 5 måneder her D. 13 marts.
Hun var samme dag til 5 måneders undersøgelse, da hun var 4 måneder blev hun vejet med tøj på og vejede 8400 g og til 5 måneder vejede hun 7880 g uden tøj og ble, hun har tabt sig meget lidt og skal til vægt kontrol i april, bare for at være sikker.
Hun fik sine 2 fortænder i undermunden med 6 dages mellemrum Hun triller fint fra ryg til mave og mave til ryg, samt hun er begyndt at skubbe sig baglæns, det gør hun gerne 1-2 meter indtil et møbel stopper hende hun drejer også hele tiden rundt på legetæppet, ligger man hende den ene vej går der 2 min så ligger hun den anden vej
Hun er begyndt at ligge i kravle stilling og hun gør tegn til at sætte sig op
Nu til lidt billeder af den lille tykke pige
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2014

Trekløver(:

Benjamins'mor skriver:

Hun var samme dag til 5 måneders undersøgelse, da hun var 4 måneder blev hun vejet med tøj på og vejede 8400 g og til 5 måneder vejede hun 7880 g uden tøj og ble, hun har tabt sig meget lidt og skal til vægt kontrol i april, bare for at være sikker.
Hun fik sine 2 fortænder i undermunden med 6 dages mellemrum Hun triller fint fra ryg til mave og mave til ryg, samt hun er begyndt at skubbe sig baglæns, det gør hun gerne 1-2 meter indtil et møbel stopper hende hun drejer også hele tiden rundt på legetæppet, ligger man hende den ene vej går der 2 min så ligger hun den anden vej

Hvor er hun bare fin og tidligt hun har fået tænder! Min datter på 8 mdr, har ingen endnu

Anmeld

24. marts 2014

Benjamins'mor

M_V skriver:

Hvor er hun bare fin og tidligt hun har fået tænder! Min datter på 8 mdr, har ingen endnu

Tak
Okay, tror det er meget forskelligt, storebror var 3,5-4 mdr da han fik de første 2 tænder

Anmeld

1. april 2014

Fie_GoBabyGo

Benjamins'mor skriver:

Hej! 

Jeg kan se at Celina er begyndt at ligge i kravlestilling. Det kan være svært for mange børn at knække koden til at kravle, fordi de glider på de glatte gulve.  Jeg laver skridsikre strømpebukser med gummi dutter på knæene og under fødderne, som hjælper dem med at stå bedre fast og dermed styrker deres motorik og balance. Måske det kunne være interessant for dig og Celina?

Kh Fie

Se mere på www.GoBabyGo.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.