er knust :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

917 visninger
7 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. marts 2014

Anonym trådstarter

I 7 mdr har vi aktivt prøvet at lave nr 4, i går meddeler min mand mig så han nok alligevel ikke magter et 4. barn

Jeg er fuldstændig, helt og aldeles grædefærdig, mit ønske om en børnefolk på 4 er det største jeg drømmer om

Jeg kan slet ikke stoppe med at være ked af det!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2014

Muhmi

Anonym skriver:

I 7 mdr har vi aktivt prøvet at lave nr 4, i går meddeler min mand mig så han nok alligevel ikke magter et 4. barn

Jeg er fuldstændig, helt og aldeles grædefærdig, mit ønske om en børnefolk på 4 er det største jeg drømmer om

Jeg kan slet ikke stoppe med at være ked af det!

Anmeld

20. marts 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Ej den er heller ikke fair. Puh jeg håber du har fået en undskyldning og god grund.  For at det bare er en pause og ikke forevigt

Anmeld

21. marts 2014

Lykke:)

Anonym skriver:

Kæmpe kram

Anmeld

21. marts 2014

M &.I

Anonym skriver:

den kender jeg godt 

Anmeld

21. marts 2014

Aabye

Anonym skriver:

Først et 

Dernæst.. Tror du ikke bare at han har meldt det ud i frustration? Det kan være han er lige så frustreret som du er over at du endnu ikke er blevet gravid efter 7 mdrs prøven?

Det er kun et gæt.. Uanset hvad så er det en voldsom udmelding at komme med når i har prøvet i 7 mdr. 

Anmeld

21. marts 2014

Anonym trådstarter

UPDATE

I går aftes da vi gik i seng, kunne jeg godt mærke at han gerne ville have sex, mens vi indledt sagde han:

"Jeg vil ikke snakke om det" og vi sexede uden beskyttelse?!

Jeg har været total rundforvirret i dag, vil han/vil han ikke?? og han er stadig på arbejde, sidder og venter så vi kan få snakket om det virkelig bare var fordi vores børn var lidt "Rasmus-Modsat" i går og han syntes det var en lang dag......

Anmeld

21. marts 2014

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

UPDATE

I går aftes da vi gik i seng, kunne jeg godt mærke at han gerne ville have sex, mens vi indledt sagde han:

"Jeg vil ikke snakke om det" og vi sexede uden beskyttelse?!

Jeg har været total rundforvirret i dag, vil han/vil han ikke?? og han er stadig på arbejde, sidder og venter så vi kan få snakket om det virkelig bare var fordi vores børn var lidt "Rasmus-Modsat" i går og han syntes det var en lang dag......

Tror ærlig talt det er fordi han ikke gider blive ved at snakke om det tror bare han tænker vis det sker så sker det mænd har oftest ikke brug for at snakke om det konstant de bliver bare frustreret over det i stedet så for din egen skyld skal du nok bare lade det ligge og så bare se tiden an.
Og eftersom han jo har sex med dig uden beskyttelse så vil han jo nok gerne have det 4 barn alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.