Rent tudeindlæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
8 svar
7 synes godt om
20. marts 2014

Pcokate

Vi kæmper og kæmper men Gud hvor er jeg nede i øjeblikket. 

Den bebs vil bare ikke komme "Alle" har sagt at det vil gå  hurtigt denne gang pga SA men ikke umiddelbart

Jeg havde en SA den 20 januar Og siden har min cyklus været alt andet en genkendelig

Jeg har pletblødt meget lidt(om morgnen og indtil aften brunt, aften rødt, nat ingenting ) i over en uge!!! 

Jeg skal altså først have mens den 24 hvis jeg følger sidste cyklus og den 1 hvis jeg følger min cyklus før SA Har testet for en sikkerheds skyld men den er da negative..(det blå er kommet senere fra et cpuprogram og aner ikke hvordan det fjernes...

Lige nu føles det bare så uoverskueligt, er total humørsvingende og trøstespisende..øv altså 

Kan an det ikke bare gå iorden please

Nogle der har været ude for lign. Eller er min krop bare for mærkelig? Og hvad gjorde i? 

Undskyld tuderiet (jeg ved der findes være skæbner derude) og tak fordi du læste med

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2014

LilleSmølf

Må jeg så heller ikke brokke mig hvis jeg er sulten fordi andre ingenting har at spise? Eller over at mit ben gør ondt fordi andre har kræft, eller ingen ben?

Det er altså IKKE et tudeindlæg. Og man HAR lov til at brokke sig når livet er urætfærdigt.

Jeg kan desværre ikke rigtigt sige noget for at gøre det bedre, men i det mindste skal du ikke føle at du ikke har lov til at have dine følelser og komme ud med dem!

Alt det bedste held og lykke

Anmeld

20. marts 2014

Pcokate

LilleSmølf skriver:

Må jeg så heller ikke brokke mig hvis jeg er sulten fordi andre ingenting har at spise? Eller over at mit ben gør ondt fordi andre har kræft, eller ingen ben?

Det er altså IKKE et tudeindlæg. Og man HAR lov til at brokke sig når livet er urætfærdigt.

Jeg kan desværre ikke rigtigt sige noget for at gøre det bedre, men i det mindste skal du ikke føle at du ikke har lov til at have dine følelser og komme ud med dem!

Alt det bedste held og lykke

Ja jo rigtig nok. 

Men føler jo stadig er det er lidt åndsvagt... 

Tak for kram og held og lykke 

Det varmede

Anmeld

20. marts 2014

Papillon

Håber din cyklus snart tager sig sammen og opfører sig ordenligt 

Anmeld

20. marts 2014

Pcokate

Papillon skriver:

Håber din cyklus snart tager sig sammen og opfører sig ordenligt 

Tak 

Anmeld

20. marts 2014

-Sigrid-

Selvfølgelig må du være nede! Har du aldrig talt med andre som lige har mistet, man har bare en periode hvor alting virker håbløst... Du har jo lige mistet det du havde regnet med skulle blive det ALLER bedste i dit liv, tud for pokker 

Anmeld

21. marts 2014

Pcokate

-Sigrid- skriver:

Selvfølgelig må du være nede! Har du aldrig talt med andre som lige har mistet, man har bare en periode hvor alting virker håbløst... Du har jo lige mistet det du havde regnet med skulle blive det ALLER bedste i dit liv, tud for pokker 

Tak.

Jooooo man må godt være nede. Da jeg havde en MA for 5 1/2 år siden var jeg også laaaangt nede Men her vidste jeg det ikke engang, før det var forsent

Og jeg synes da også jeg har sørget min del (og gør stadig). Men hold nu op hvor trænger jeg bare til at tingene bliver ".normale" igen. Jeg HADER når cyklus er kuk, jeg bliver den største hormonbombe

Jeg kan godt mærke at igår var den hårde dag og idag har jeg mere overskud igen. Men tak dit indlæg varmede

Anmeld

21. marts 2014

isabellasmor

Pcokate skriver:

Vi kæmper og kæmper men Gud hvor er jeg nede i øjeblikket. 

Den bebs vil bare ikke komme "Alle" har sagt at det vil gå  hurtigt denne gang pga SA men ikke umiddelbart

Jeg havde en SA den 20 januar Og siden har min cyklus været alt andet en genkendelig

Jeg har pletblødt meget lidt(om morgnen og indtil aften brunt, aften rødt, nat ingenting ) i over en uge!!! 

Jeg skal altså først have mens den 24 hvis jeg følger sidste cyklus og den 1 hvis jeg følger min cyklus før SA Har testet for en sikkerheds skyld men den er da negative..(det blå er kommet senere fra et cpuprogram og aner ikke hvordan det fjernes...

Lige nu føles det bare så uoverskueligt, er total humørsvingende og trøstespisende..øv altså 

Kan an det ikke bare gå iorden please

Nogle der har været ude for lign. Eller er min krop bare for mærkelig? Og hvad gjorde i? 

Undskyld tuderiet (jeg ved der findes være skæbner derude) og tak fordi du læste med

Jeg håber det snart lykkedes 

Anmeld

21. marts 2014

Pcokate

isabellasmor skriver:

Jeg håber det snart lykkedes 

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.