Anonym skriver:
Hej alle
Sagen er den at min partner arbejder meget og derfor er jeg i underskud på den seksuelle front. Jeg har nævnt det og vi har snakket om det men det har ikke ændret sig, overskuddet er der nok ikke for min partners vedkommende. Men jeg har stadig mine behov og kan altså ikke selv klare det hver gang. Jeg har så startet på noget sex chatteri når behovet ikke kan klares selv (ikke med faste personer og jeg udlevere intet om mig selv privat) men er jeg min partner utro? Jeg er i tvivl om hvorvidt det vil bliver betegnet som utroskab?
Det er ikke noget der finder sted tit og jeg skriver faktisk mest med personer af samme køn og der bliver kun skrevet, der bliver ikke delt billeder. Der bliver kun delt fantasier og stillet "her og nu" behov.
Hvad mener du? Er jeg min partner utro?
I min verden defineres det ud fra om din partner ved det eller ville være ok med det.
Er du tro mod din partner? Hvis din partner ved det og er ok med det er du jo stadig tro mod din partner. hvis ikke.. tja.. så er du i mine øjne utro mod din partner.
Man kan så snakke om hvor højt du ligger på skalaen over hvad der kan tilgives, personligt ville det ikke være noget jeg ville stjerne helt af over, men jeg ville blive ked over at min partner ikke havde følt han kunne snakke med mig om det. Men vi er alle forskellige og ser forskelligt på hvor grænserne går.
Så det første jeg skrev er nok det jeg ville definere ud fra.

Så jeg har stemt *både og* .
Anmeld