Sidst jeg skrev var jeg i uge 20 og nu er Hjalte 2 måneder

hovsa..
Men altså hvor tiden bare flyver afsted, det er jo helt vildt!
Den sidste måned af min graviditet var virkelig ikke sjov, og bestod næsten kun af ekstra tjek og besøg på fødemodtagelsen. Jeg blev ved med at have alle tegn på sf og Hellp så jeg brugte ca 15-25 timer om ugen på fødemodtagelsen men altid med et negativt svar på prøverne, heldigvis

Hjalte blev født 3 dage over tid (19 januar) efter 2'5 time med veer. Vi nåede kun at være på hospitalet i 43 minutter før han kom og han blev født 3 minutter efter mit vand gik.

På et tidspunkt siger jeg til jordemoderen at nu kan jeg altså ikke holde igen mere og jeg bliver nødt til at presse, hun siger så "i næste ve har du født hovedet"

der var jeg i chok! Troede slet ikke jeg overhovedet var igang.
alt gik godt og Hjalte blev født 01:28 han vejede 3848g og var 52 lang.
Nu er han 2 måneder og vejer 6180g og er 57 cm. Han vejer det samme som Anthon gjorde da han var 4,5 måneder

så der er stor forskel på de to.
Anthon er MEGA stolt og vil gerne have Hjalte skal med over og aflevere og hente hver dag. Det er så hyggeligt.
Anthon har i øvrigt fået meget mere selvtillid efter han er blevet storebror og er begyndt at sige noget igen hvis han bliver drillet eller slået i børnehaven

SÅ FEDT!!
Har været meget nervøs for hvordan det ville gå, men hold nu op hvor er det bare fantastisk

Og nu til (en masse) billeder af mine geniale drenge
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld