Hej alle.
dette er mit første indlæg.
jeg vil gerne høre andres erfaringer med en kanon dårligt/ikke-eksisterende samarbejde med samværsfar.
i lang tid har vi kun mailet til hinanden , men efter utallige grove udtalelser og skældsord, har jeg talt med sf 's infocenter, som har opfordret til at ligge hans mails i spam. Så det er nu varslet og gjort.
det vil sige at der reelt ingen kommunikation er imellem os …
jeg kan læse, at han ikke kan stille krav til tlf kontakt med børnene, og det har han ikke.
ældste pige har mobil og han ringer til hende 5-8 gange om dagen, hvilket er rigtig svært for hende, da han har svigtet og skuffet så mange gange, at hun lige nu hverken ønsker at se, snakke eller tage med på samvær.
han har selv valgt en samværsordning, som er gældende og ligger hos sf, med samvær 9 timer ialt på en 14 dages periode.
men nu truer han mig med at møde uanmeldt op på min adr, hvilket jeg føler som et stort pres, idet han behandler mig meget dårligt, og samtidig vil den store ham ikke. De mindre søskende er utrygge ved at se os sammen, da de er helt klar over at det skaber konflikt.
er der andre der oplever chikane fra samværsforælder og hvad har I gjort ved det?
vh Hannibal
Anmeld