De unge mødre: Stine-sagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

982 visninger
9 svar
4 synes godt om
20. marts 2014

Nadia&Daniel

Kommer (igen igen) på Kanal 4 i aften kl. 19

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2014

NNL

Så må det være på tide jeg får det set!! Vi har lige fået Kanal 4 igen efter en laaang (og hård) pause

Anmeld

20. marts 2014

Nadia&Daniel

NNL skriver:

Så må det være på tide jeg får det set!! Vi har lige fået Kanal 4 igen efter en laaang (og hård) pause

Anmeld

20. marts 2014

ModerNatur

Jeg ville egentlig hellere se hvordan det går dem nu.. Gad vide om de nogensinde for et mor/barn forhold og tryghed i tilværelsen igen.. Åååh jeg græder hver gang jeg ser den udsendelse!

Anmeld

20. marts 2014

Loa

Issa skriver:

Jeg ville egentlig hellere se hvordan det går dem nu.. Gad vide om de nogensinde for et mor/barn forhold og tryghed i tilværelsen igen.. Åååh jeg græder hver gang jeg ser den udsendelse!

Ville også hellere se et opfølgende afsnit, men tror nu hun har trukket sig helt tilbage.

Men hun har nok også nok at se til, med tre børn (ved ikke om Benjamin er hjemme endnu?) helt alene.....

Anmeld

20. marts 2014

Nadia&Daniel

Der er mange som gerne vil have en update - men kender også til et par stykker som aldrig har set dette afsnit (f.eks. pga de ikke har været hjemme - sådan en er jeg selv - har været på job de gange det er blevet vist)

Anmeld

20. marts 2014

et-ønske

Loa skriver:

Ville også hellere se et opfølgende afsnit, men tror nu hun har trukket sig helt tilbage.

Men hun har nok også nok at se til, med tre børn (ved ikke om Benjamin er hjemme endnu?) helt alene.....

3 børn?? Har hun fået et barn mere??

Anmeld

20. marts 2014

Loa

et-ønske skriver:

3 børn?? Har hun fået et barn mere??

Ja det er lidt tid siden.

Jayden tror jeg han hedder...

Anmeld

20. marts 2014

et-ønske

Loa skriver:

Ja det er lidt tid siden.

Jayden tror jeg han hedder...

Google er min ven fandt det også lige. Godt husket med navnet

Anmeld

20. marts 2014

Papillon

Er hun fra en meget tidlig sæson? Googlede hende, men kan slet ikke genkende hende eller hendes situation 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.