Risgrød = opkast ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2014

Clisolka

Rinepigen skriver:

Det var da besynderligt  Hm det tyder da på at det må være risgrøden der skyldes opkasten så ? 

Jeg tænke nemlig også bare at hun måtte være dårlig da det skete første gang, men så anden gang synes jeg det var mærkeligt når det kun var sket ved risgrød 

Hm kunne være man skulle give det et sidste forsøg for at se om de ER det ?

Du må lige skrive en opdatering hvis du prøver igen, og det sker  Jeg har ikke modet til det, og fortsætter med andet grød 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2014

Kris89

jeg startede ud med det der man bare skal blande vand i (risgrød) det spiste han gladelig, men jeg kan ikke få hjemmelavet risgrød i ham. Hirse og majs spiser han gladelig, men han vil ikke have risgrød..

Kunne da godt tyde på der er et eller andet med det grød de ikke er vilde med.

Anmeld

21. marts 2014

Clisolka

Kris89 skriver:

jeg startede ud med det der man bare skal blande vand i (risgrød) det spiste han gladelig, men jeg kan ikke få hjemmelavet risgrød i ham. Hirse og majs spiser han gladelig, men han vil ikke have risgrød..

Kunne da godt tyde på der er et eller andet med det grød de ikke er vilde med.

Uf nej, mine har aldrig været vilde med risgrød (og jeg forstår dem godt )

Anmeld

21. marts 2014

Kris89

Babymor1013 skriver:

Uf nej, mine har aldrig været vilde med risgrød (og jeg forstår dem godt )

ja, jeg har heller ikke "presset" på med at give ham det, for synes selv det smager rimelig træls er selv mest vildt med hirsegrød (fordi det mener om havregrød)

jeg er helt sikker på det smitter af hvad vi synes om det også

Anmeld

21. marts 2014

Clisolka

Kris89 skriver:

ja, jeg har heller ikke "presset" på med at give ham det, for synes selv det smager rimelig træls er selv mest vildt med hirsegrød (fordi det mener om havregrød)

jeg er helt sikker på det smitter af hvad vi synes om det også

Ja, det minder mest om havregrød

Haha Bella på 3½ er mange gange med til at give lillebror grød - om hun vil smage det?? Noooooooo

Kunne være jeg snart skulle introducere ham for noget havregrød, for det er hun i hvert fald vild med

Anmeld

21. marts 2014

Christina89

Rinepigen skriver:

Det var da besynderligt  Hm det tyder da på at det må være risgrøden der skyldes opkasten så ? 

Jeg tænke nemlig også bare at hun måtte være dårlig da det skete første gang, men så anden gang synes jeg det var mærkeligt når det kun var sket ved risgrød 

Hm kunne være man skulle give det et sidste forsøg for at se om de ER det ?

Meget besynderligt!! Jeg har undret mig lige siden, at jeg så dit oplæg

Det lader til, at der er en sammenhæng mellem opkast og risgrød, men jeg forstår bare slet ikke hvorfor  Jeg vil give det et par forsøg mere og fortsætter det sådan, ja så ud med det risgrød  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.