5 mdrs. update på mine twins!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2014

et-ønske

Rikke2404 skriver:

Hvad bliver det? :-) du kan ihvertfald godt glæde dig! Er du medlem af tvillinge gruppen på Facebook?

Vi skal også have to piger tveæggede
Jeg har anmodet om medlemskab derinde for nogle dage siden, men er ikke blevet "lukket ind" endnu.....
Glæder mig også helt vildt, nu vil jeg gerne snart møde dem og se hvad det er for nogle basser der holder fest i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2014

StudPsyk

Skønne skønne tøser!

Anmeld

21. marts 2014

asff

Rikke2404 skriver:

D. 19/3, blev mine piger 5 mdr. gamle.. Nøj hvor tiden da flyver afsted Og hvor bliver de da store. De vokser jo som ukrudt, de banditter. Som om de havde noget de skulle nå!?

Sp er hver gang, super tilfredse med deres udvikling, og de følger så godt med, som de kan

Siden de var 3 mdr, kunne de begge to trille fra mave til ryg. Nu for en 14 dages tid siden, tog de den også fra ryg til mave! Så nu kan man ligge dem på én måde, og 5 min efter, ligger de på en helt anden måde.. Mor her har været nød til at udvide legegulvet!

Da pigerne var 4 mdr, startede vi op på grød. En fælles beslutning med vores sp. Pigerne ville have 180ml, hver 2-2½ time. Også om natten Så hun syntes at det var tid til skemad. Det fungere bare SÅ godt, og de spiser nogen store portioner efterhånden

Sidst sp var har, var d. 3/2, og der blev Emma målt til 60,5 cm, og 6875 gram (46cm og 2365g ved fødslen) og Laura blev målt til 60,5 cm og 6985 gram. (46cm og 2475gram ved fødslen) Så de er bestemt ved at være nogen store buttede piger Hvis man kigger på deres kurve, er deres vægt én streg over gennemsnit, og deres længde to streger under gennemsnit.. Små tykke. Haha

De er alt i alt to dejlige tøser, der smiler, griner og pludre dagen lang! Det er fantastisk at være tvillingemor!

Så har vi være ude og indvistre i en Teutonia Team Cosmo. Den er jo uundværlig, nu vi går sommer, og ferie i møde. Kan stærkt anbefales til alle tvillingefamilier!

Nu til billedespam..

Sikke nogle fine basser 

Anmeld

21. marts 2014

BabyMus

Arh men det er jo ikke mindre end fantastisk!

Anmeld

21. marts 2014

MorDk

Dejlige unger 

Anmeld

21. marts 2014

Rikke2404

et-ønske skriver:

Vi skal også have to piger tveæggede
Jeg har anmodet om medlemskab derinde for nogle dage siden, men er ikke blevet "lukket ind" endnu.....
Glæder mig også helt vildt, nu vil jeg gerne snart møde dem og se hvad det er for nogle basser der holder fest i maven

Det er en fantastisk gruppe ihvertfald Der er nogen stykker herinde, som også er medlem. Jeg har utrolig meget glæde af den ihvertfald
Ja det kan jeg godt forstå! Det er så spændende..

Anmeld

21. marts 2014

Rikke2404

Tusind tak for de søde ord, allesammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.