hvor længe i samme str?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2014

lineog4

Forskelligt for hver størrelse og hvert barn.  To af mine var slet ikke i 56 og den mindste var et par uger. Liam var fx i 80/86 da han var 6 mnd og 92 da han var 92. Husker det som han sprang 74 over. Linus var mindre og nåede "kun" 86 da han var 1 år. Men i de små størrelser altså frem til 80 ville jeg være varsom med at købe for meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2014

san

okay det er altså meget forskelligt... Men jeg har ca købt 10 kort og 10 langærmet bodier, 5-7 par bukser.. er det nok? får jeg brug for mere.... åh syntes det er svært, vil bare ikke stå og mangle noget til ham...

Anmeld

20. marts 2014

Trekløver(:

san skriver:

Ja som overskriften siger, hvor længe er børnene ca i samme str? er det 2-3 mdr?

og hvor meget tøj havde i til at starte med i str 56-62?

Min datter brugte str. 50 i 14 dage, 56 til hun var 1,5 måned, 62 til hun var 3,5 måned, 68 til hun var 5 måneder, og nu er huj knap 8 måneder, og bruger stadig størrelse 74.

Anmeld

20. marts 2014

MHB

san skriver:

okay det er altså meget forskelligt... Men jeg har ca købt 10 kort og 10 langærmet bodier, 5-7 par bukser.. er det nok? får jeg brug for mere.... åh syntes det er svært, vil bare ikke stå og mangle noget til ham...

Herstartede vi i 56 og da han var 4 uger brugte han 62! 

Hvornår har du termin? Umiddelbart hvis du skal føde nu tæt på sommer tror jeg du har rigeligt! Og hvis man kan mærke man mangler kan man altid købe mere! 5-7 par bukser synes jeg er rigtig mange hvis det egnet sommer barn da de nærmest kun har body eller ble på når det bliver varmt! Jeg brugte næsten kun heldragter og bodyer indtil han var omkring 6 måneder (han er fra 2. maj).. Så vent med at købe mere til du ved hvor stor han er og hvor hurtigt han vokser! 

Anmeld

20. marts 2014

lineog4

san skriver:

Det er mere end rigeligt hvis det er første str altså 56 - som skrevet var kun en af mine overhovedet i str 56 og det var to uger... I det hele taget syntes jeg ikke jeg skiftede meget tøj i starten, de er aå små og skrøbelige og er ikke glad for alt den baksen med tøj, så jeg skiftede virkelig kun når det var nødvendigt og skulle jeg ikke ud den dag kunne de sagtens beholde nattøjet på.

var forresten mest glad for de slå om bodyer man kan få så de ikke skulle over hovedet.

Anmeld

20. marts 2014

asff

san skriver:

Ja som overskriften siger, hvor længe er børnene ca i samme str? er det 2-3 mdr?

Ja min datter er 9,5 uger og bruger stadig 50

Anmeld

20. marts 2014

LinLin

Str 50: 3 uger
Str 122: 1 år

Anmeld

20. marts 2014

san

lineog4 skriver:

Det er mere end rigeligt hvis det er første str altså 56 - som skrevet var kun en af mine overhovedet i str 56 og det var to uger... I det hele taget syntes jeg ikke jeg skiftede meget tøj i starten, de er aå små og skrøbelige og er ikke glad for alt den baksen med tøj, så jeg skiftede virkelig kun når det var nødvendigt og skulle jeg ikke ud den dag kunne de sagtens beholde nattøjet på.

var forresten mest glad for de slå om bodyer man kan få så de ikke skulle over hovedet.

okay, tror bare jeg venter og ser så... Det med at få tøj over hoved er jeg lige glad med, ved godt de ikke kan lide det, men de skal jo lærer det ...

Men ved godt der er mange der har dem med knapper hele vejen, som gør det nemmer, har da også selv et par stykker..

Anmeld

20. marts 2014

san

MHB skriver:

Herstartede vi i 56 og da han var 4 uger brugte han 62! 

Hvornår har du termin? Umiddelbart hvis du skal føde nu tæt på sommer tror jeg du har rigeligt! Og hvis man kan mærke man mangler kan man altid købe mere! 5-7 par bukser synes jeg er rigtig mange hvis det egnet sommer barn da de nærmest kun har body eller ble på når det bliver varmt! Jeg brugte næsten kun heldragter og bodyer indtil han var omkring 6 måneder (han er fra 2. maj).. Så vent med at købe mere til du ved hvor stor han er og hvor hurtigt han vokser! 

Jeg har termin d 2 juli, så venter også med at købe mere nu..

Anmeld

20. marts 2014

Anonymo

san skriver:

Altså da Victoria blev født 3690g. og 51cm. lang brugte vi str. 50 fint, nu 4180g. og 54cm. bruger vi str. 56

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.