Crinone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
4 svar
3 synes godt om
19. marts 2014

Åse

Jeg tager crinone og har gjordt det i 6 dage derudover tager jeg 3 Østradiol piller om dagen. jeg fik lagt 2 fryse ÆO igår, men der er noget rødligt i det crinone der kommer ud igen, ikke meget faktisk meget meget lidt, men sidste gang der gjorde det kom mens, men jeg skal ikke have mens nu, min mens er meget stabil og skal først komme omkring D. 04.04 og Sygeplejersken sagde at når man tager østradiol kan mens ikke komme af sig selv...
Er der nogle der har erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2014

Lisbeth1985

Det er helt normalt,at crinone skifter farve!! God rugning:-)

Anmeld

19. marts 2014

tarkoflen

Crinone kan blive alle regnbuens farver, så ingen grund til panik den kan også irritere slimhinden, så der kan og komme en lille blødning fra det.

Jeg for der er en lille iglobaby på vej til dig

Anmeld

19. marts 2014

ønskebørn74

Åse skriver:

Jeg tager crinone og har gjordt det i 6 dage derudover tager jeg 3 Østradiol piller om dagen. jeg fik lagt 2 fryse ÆO igår, men der er noget rødligt i det crinone der kommer ud igen, ikke meget faktisk meget meget lidt, men sidste gang der gjorde det kom mens, men jeg skal ikke have mens nu, min mens er meget stabil og skal først komme omkring D. 04.04 og Sygeplejersken sagde at når man tager østradiol kan mens ikke komme af sig selv...
Er der nogle der har erfaringer?

Jeg har haft lige fra rosa, brunt til sort og gråt.. 

Alt helt normalt.. 

Anmeld

20. marts 2014

Åse

Jeg krydser finger :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.