Min mor skubbede mit barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

989 visninger
5 svar
6 synes godt om
19. marts 2014

Anonym trådstarter

Idag da vi var nede ved mine forældre. Lige inden vi skulle ud af døren, "så skubber mormor bare tilbage når **** (min lillebrøster på snart 2) ikke gør det" sagde hun efter at mit barn havde skubbet min lillebrøster. Jeg valgte ikke at sige noget da det ville ende i et kæmpe skænderi, for min mor har altid ret og ja, jeg magtede ikke tage den når ungerne var der (mit barn er 2 år) . 

Mit barn kan godt være lidt strid, hvor min lillebrøster så ikke gør noget igen andet end at græde . (Så slem er mit barn altså heller ikke som det kan lyde, og min lillebrøster slår osv også engang imellem) 

men ja, da jeg kom ud i bilen skrev jeg så til hende at det vil jeg simpelthen ikke have hun gør. Nu afventer jeg så svar, ved jeg får en eller anden sviner, men hun har mit barn til hverdag indtil næste måned, så jeg kan ikke bare se gennem fingre med det hvis hun gør det tit? 

Hvad ville i have gjort?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2014

hesøth

Anonym skriver:

Idag da vi var nede ved mine forældre. Lige inden vi skulle ud af døren, "så skubber mormor bare tilbage når **** (min lillebrøster på snart 2) ikke gør det" sagde hun efter at mit barn havde skubbet min lillebrøster. Jeg valgte ikke at sige noget da det ville ende i et kæmpe skænderi, for min mor har altid ret og ja, jeg magtede ikke tage den når ungerne var der (mit barn er 2 år) . 

Mit barn kan godt være lidt strid, hvor min lillebrøster så ikke gør noget igen andet end at græde . (Så slem er mit barn altså heller ikke som det kan lyde, og min lillebrøster slår osv også engang imellem) 

men ja, da jeg kom ud i bilen skrev jeg så til hende at det vil jeg simpelthen ikke have hun gør. Nu afventer jeg så svar, ved jeg får en eller anden sviner, men hun har mit barn til hverdag indtil næste måned, så jeg kan ikke bare se gennem fingre med det hvis hun gør det tit? 

Ved slet ikke hvad jeg skal skrive.......det er helt vildt uacceptabelt af din mor!

Og hvis du ikke kan sige det til hende direkte uden at få en sviner, så tror jeg, at jeg ville holde en laaang pause fra samvær med mormor!

Anmeld

19. marts 2014

Dinsen

ved heller ik hva jeg ska skrive.... men kan dæleme godt forstå du ikke vil finde dig i det...

Anmeld

19. marts 2014

LilleSmølf

Anonym skriver:

Fundet andet pasning til mit barn på stedet og understreget for mormor at hun kunne se sit barnebarn igen, under opsyn, når hun blev voksen

Ikke om jeg ville finde mig i at min egen mor skubbede mit barn. Og hvem fanden skubber at barn på 2?

Hvorfor ikke tage det som en voksen person og forklare at der ikke må skubbes/slås. Børn i den alder slår og skubber jo netop en del og det er da kun via ordenlig opdragelse at de kan lære at det ikke er okay.

Anmeld

19. marts 2014

san

Det gør man da bare ikke, hvordan skal barnet så finde ud af, at det er forkert det hun gør, når mormor nu også skubber... øv da også...

Anmeld

20. marts 2014

Newsence

Hvis du overhoved vil ændre noget ja så må du droppe den med at mor altid har ret.

Hvis du overhoved kan så find anden pasning og skriv at det er gjort for DER gik hun for vidt og det stopper NU. Så skal du ikke kontakte hende før hun selv giver lyd fra sig.

Det lyder som om din mor altid får sin vilje men du skal stoppe det nu for dit barns skyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.