Så er jeg tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2014

EnSødMor

grinny skriver:

Måske kun på kort visit, men jeg har virkelig brug for jeres hjælp tøser, og så er i altså bare svære at undvære  

Til start vil jeg sige det går rigtig godt! Jeg har fået taget de sidste blodprøver og får svar imorgen på om jeg har en blodsygdom eller om vi bare var rigtig uheldige, håber et eller andet sted at vi var rigtig uheldige så jeg ikke skal have medicin resten af mit liv 

Nå, men hjælpen jeg skal bruge er.. 

Er der to streger her eller er det en skygge? Den lyser i negativ så tænker den måske er god nok??  Og ja, jeg har testet for tidligt  3+2

Velkommen tilbage, hvor rart at høre det går bedre, det fortjener du! - Nå, hvis jeg zoomer ind kan jeg faktisk se to streger, så jeg vil gerne krydse alt hvad jeg har!! ;-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2014

grinny

esioul skriver:

Kan godt ane noget.

er alt HCG ude fra sidst?

Ja det er det, testede nemlig negativ sidste cyklus, men tør ikke håbe for meget endnu

Anmeld

19. marts 2014

MorTilEn2013Dreng

grinny skriver:

Måske kun på kort visit, men jeg har virkelig brug for jeres hjælp tøser, og så er i altså bare svære at undvære  

Til start vil jeg sige det går rigtig godt! Jeg har fået taget de sidste blodprøver og får svar imorgen på om jeg har en blodsygdom eller om vi bare var rigtig uheldige, håber et eller andet sted at vi var rigtig uheldige så jeg ikke skal have medicin resten af mit liv 

Er der to streger her eller er det en skygge? Den lyser i negativ så tænker den måske er god nok??  Og ja, jeg har testet for tidligt  3+2

Kan godt ane den lidt. Men tør ikke sige tillykke, men krydser

Anmeld

19. marts 2014

Celine89

Jeg kan meget svagt ane en streg.

Jeg håber virkelig at den er der, det fortjener I 

Anmeld

19. marts 2014

dpb

Jeg syntes også jeg kan se en nr. 2 streg... håber det bedste for jer

Qnuz

Anmeld

19. marts 2014

Lilje82

Jeg kan også godt ane en streg

Anmeld

19. marts 2014

WantingBaby2012

Jeg kan godt se en streg uden at anstrenge mig 

Krydser fingre for jer og velkommen tilbage. 

Anmeld

19. marts 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Uh jeg kan også ane en ekstra streg I fortjener det bare såå meget!!!!!

Også for at du ikke skal have medicin resten af dit liv

Anmeld

19. marts 2014

Lykke:)

grinny skriver:

Velkommen tilbage søde!

Synes godt jeg kan ane noget! Krydser alt hvad der kan krydses for jer!

Hvor er det spændende. Håber på en positiv opdatering

Anmeld

19. marts 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Jeg kan også godt ane stregen 
Forsigtigt tillykke! 

krydser også lige fingre for at du ikke har en blodsygdom - har haft læst din historie tidligere, så  for at I nu er gravide og at det hele kommer til at gå som det skal 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.