Er der nogen, der har brug for...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
9 svar
6 synes godt om
19. marts 2014

LilleSmølf

... en skråstol?

Er nu blevet brændt af et par gange, desværre, men vil stadigvæk hellere give den til nogen, der mangler, end at smide den ud. Så nu prøver jeg her

Den er selvfølgelig brugt men fungerer fint, dog skal den nok lige tørres over med en våd klud da den har stået ubrugt i et stykke tid. Betrækket kan tages af og vaskes og den kan sættes i tre-fire forskellige positioner fra helt liggende til helt siddende. Den er meget, meget lys blå så hvis man ikke er farveforskrækket kan den godt bruges til en pige (:

Den skal hentes i Odense, jeg har simpelthen ikke tid eller overskud til at sende.

Så hvis du har brug for en skråstol fordi pengene er små eller bare godt kunne bruge en ekstra stol til hos bedsterne, så skriv endelig her eller i en besked hvis du kunne ønske dig den (:

PS. Har også LOST sæson 1 & 2 + enkelte DVD'er fra sæson 3, der gives væk Så er der lidt at lave i weekenderne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2014

Mimic

LilleSmølf skriver:

... en skråstol?

Er nu blevet brændt af et par gange, desværre, men vil stadigvæk hellere give den til nogen, der mangler, end at smide den ud. Så nu prøver jeg her

Den er selvfølgelig brugt men fungerer fint, dog skal den nok lige tørres over med en våd klud da den har stået ubrugt i et stykke tid. Betrækket kan tages af og vaskes og den kan sættes i tre-fire forskellige positioner fra helt liggende til helt siddende. Den er meget, meget lys blå så hvis man ikke er farveforskrækket kan den godt bruges til en pige (:

Den skal hentes i Odense, jeg har simpelthen ikke tid eller overskud til at sende.

Så hvis du har brug for en skråstol fordi pengene er små eller bare godt kunne bruge en ekstra stol til hos bedsterne, så skriv endelig her eller i en besked hvis du kunne ønske dig den (:

PS. Har også LOST sæson 1 & 2 + enkelte DVD'er fra sæson 3, der gives væk Så er der lidt at lave i weekenderne.

https://www.facebook.com/groups/573538259377313/

Smid den evt ind i denne facebook gruppe

ved der er en del der søger efter baby udstyr

Anmeld

19. marts 2014

LilleSmølf

Mimic skriver:

https://www.facebook.com/groups/573538259377313/

Smid den evt ind i denne facebook gruppe

ved der er en del der søger efter baby udstyr

Tak (: Det har jeg prøvet men blev brændt af et par gange og nu har "annoncen" stået der i næsten en måned - derfor jeg prøver her

Anmeld

19. marts 2014

Mimic

LilleSmølf skriver:

Tak (: Det har jeg prøvet men blev brændt af et par gange og nu har "annoncen" stået der i næsten en måned - derfor jeg prøver her

åååh okay

Anmeld

19. marts 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Nu kan jeg se at du bor i Odense

Overvej at give den til Mødrehjælpens genbrugsbutik

Her i Roskilde ville den ryge indenfor max 3 dage hvis vi fik sådan en i butikken...

Anmeld

19. marts 2014

LilleSmølf

Wampires skriver:

Nu kan jeg se at du bor i Odense

Overvej at give den til Mødrehjælpens genbrugsbutik

Her i Roskilde ville den ryge indenfor max 3 dage hvis vi fik sådan en i butikken...

Vi har ingen bil og bor et godt stykke fra centrum, så det er bare besværligt at komme derned med den, desværre

Men det kan da godt være vi ender med at tage den derned, hellere det end at den ryger ud i hvert fald.

Anmeld

19. marts 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
LilleSmølf skriver:

Vi har ingen bil og bor et godt stykke fra centrum, så det er bare besværligt at komme derned med den, desværre

Men det kan da godt være vi ender med at tage den derned, hellere det end at den ryger ud i hvert fald.

Jeg ved at de er nogen af dem der gerne kører ud og henter sådanne "større" ting hvis man ringer til dem og spørger

Prøv at snakke med dem måske I kan finde en løsning

Anmeld

30. marts 2014

Nadia1991

Har du den stadig.?

Anmeld

30. marts 2014

LilleSmølf

Har du den stadig.?

Den er reserveret til en til 6. april.

Skulle de mod forventning ikke hente viljeg godt skrive til dig (:

Anmeld

30. marts 2014

Nadia1991

LilleSmølf skriver:

Den er reserveret til en til 6. april.

Skulle de mod forventning ikke hente viljeg godt skrive til dig (:

Det må du meget gerne :-) og tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.