Babymor1013 skriver:
Puuuuh det er ikke sjovt!! Du får lige en masse 
Jeg ved hvordan det var at stå med en skrigende knægt 24/7 de første 8 uger, en 3-årig der skreg efter min opmærksomhed - og en kæreste der kun havde tid til computeren
Men at stå med 2 små - respekt!!
Du bliver nødt til at tage en snak med ham... Til sidst måtte jeg selv grædende fortælle min kæreste, at han blev nødt til at overtage lidt, for ellers gik jeg hjemmefra! Lejligheden sejlede fordi jeg intet nåede i løbet af dagen 
Har du evt. en veninde, mor eller måske svigermor der kan hjælpe lidt? Jeg er sikker på der er en der gerne vil hjælpe 
Ja det er en ordenlig mundfuld. Man føler sig heller ikke særlig attraktiv, for man har heller ikke tid til sig selv..

Nogengange har jeg også bare lyst til at løbe skrigende bort!!

Nogen dage efter aftensmaden, smider jeg nærmest ungerne i hans arme, og siger, at nu trænger jeg altså til et bad! Han vrisser bare lidt af mig, og siger: Jamen det må du jo så. Så kan han banke på døren 2-3 gange, for at spørge hvornår jeg er færdig, for de skriger altså

Ja, sådan har jeg så haft dem det meste af dagen.
Jeg trækker tiden ud med vilje, fordi det er den eneste 'alene' tid jeg har

Har bare svært ved at erkende, at jeg godt kunne bruge noget hjælp engang imellem.. For en måned siden, sov tvillingerne en god middagslur, på 2½-3 timer, hvor jeg løb rundt i hjemmet, som en stukken gris, for at nå så meget som muligt, inden det gik løs igen..