Sted til tattoo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
11 svar
2 synes godt om
18. marts 2014

Anonym trådstarter

Hej damer  Jeg skal ha lavet tattoo på fredag, det er et citat om mor og barn. Er så kommet i tvivl om den skal være bag på skulderen eller på underarmen 

Meningen var først omkring kravebenet men det kom jeg fra alligevel. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2014

Mor Christa

Jeg synes bag på skulderen så kan du også gemme den hvis der skulle være behov for det! 

Anmeld

18. marts 2014

Masig

Anonym skriver:

Hej damer  Jeg skal ha lavet tattoo på fredag, det er et citat om mor og barn. Er så kommet i tvivl om den skal være bag på skulderen eller på underarmen 

Meningen var først omkring kravebenet men det kom jeg fra alligevel. 

Nu har jeg jo min søns navn på underarmen, så det vil jeg jo foreslå 

Har også en på lænden, og må ærligt indrømme at jeg ret ofte glemmer jeg har den, netop fordi man ikke kan se den.... Så hvis din tattoo betyder noget særligt for dig, så synes jeg det er synd at gemme den væk et sted hvor du ikke selv kan se den, med risiko for lidt at glemme den er der...

Når det er et citat tænker jeg, at det skal laves for at minde dig om noget til hverdag, så synes jeg ikke det passer at have den hvor du ikke kan se den...

Anmeld

18. marts 2014

LinLin

Det kommer jo an på om det bare er noget du vil have med dig eller om det er noget du vil kunne se for at minde dig om "hvad der end skal stå" hver dag

Jeg har tatoveringer på ryggen (som du kan se på mit profilbillede) men det er ikke nogen jeg skal se hver dag - de er en del af mig og en del af min historie. (Delvist Puslespil og tre stjerner for de tre børn jeg har født)
Jeg drømmer også om et citat; det skal enten være på min underarm eller  på mit højre skulderblad men spejlvendt, så jeg selv kan læse det i spejlet

Anmeld

18. marts 2014

Anonym trådstarter

Mor Christa skriver:

Jeg synes bag på skulderen så kan du også gemme den hvis der skulle være behov for det! 

Hmm synes det er svært  Har planer om at stå i butik engang, og så ville det jo være bedst hvis jeg kunne gemme den lidt 

Anmeld

18. marts 2014

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Nu har jeg jo min søns navn på underarmen, så det vil jeg jo foreslå 

Har også en på lænden, og må ærligt indrømme at jeg ret ofte glemmer jeg har den, netop fordi man ikke kan se den.... Så hvis din tattoo betyder noget særligt for dig, så synes jeg det er synd at gemme den væk et sted hvor du ikke selv kan se den, med risiko for lidt at glemme den er der...

Når det er et citat tænker jeg, at det skal laves for at minde dig om noget til hverdag, så synes jeg ikke det passer at have den hvor du ikke kan se den...

Det er nemlig noget der betyder meget for mig, og vil derfor gerne kunne se den  Men så er der jo det med når jeg skal have et arbejde, så kan man ikke rigtig undgå at se den medmindre jeg render rundt med langærmet hele tiden... Hmm 

Anmeld

18. marts 2014

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Det kommer jo an på om det bare er noget du vil have med dig eller om det er noget du vil kunne se for at minde dig om "hvad der end skal stå" hver dag

Jeg har tatoveringer på ryggen (som du kan se på mit profilbillede) men det er ikke nogen jeg skal se hver dag - de er en del af mig og en del af min historie. (Delvist Puslespil og tre stjerner for de tre børn jeg har født)
Jeg drømmer også om et citat; det skal enten være på min underarm eller  på mit højre skulderblad men spejlvendt, så jeg selv kan læse det i spejlet

Altså det er et citat om mor og barn, og det er jo selvfølgelig min søn jeg tænker på, og så hvis jeg får flere børn engang  Åh det er svært synes jeg 

Anmeld

18. marts 2014

Masig

Anonym skriver:

Det er nemlig noget der betyder meget for mig, og vil derfor gerne kunne se den  Men så er der jo det med når jeg skal have et arbejde, så kan man ikke rigtig undgå at se den medmindre jeg render rundt med langærmet hele tiden... Hmm 

Man kan jo få nogle gode dækcremer, til at dække med... 

Og så kommer det jo også an på hvilke job man søger.. Nogle steder må man jo gerne have tatoveringer...

Anmeld

18. marts 2014

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Man kan jo få nogle gode dækcremer, til at dække med... 

Og så kommer det jo også an på hvilke job man søger.. Nogle steder må man jo gerne have tatoveringer...

He he ja det er jo selvfølgelig rigtig nok Vil gerne stå i butik, så den skal jo nok dækkes til desværre 

Anmeld

18. marts 2014

Masig

Anonym skriver:

He he ja det er jo selvfølgelig rigtig nok Vil gerne stå i butik, så den skal jo nok dækkes til desværre 

Måske. Kommer an på butikken og deres holdninger jo... Tøjbutikker synes jeg ofte man ser medarbejdere med tatoveringer fx...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.