Anonym skriver:
Ja sagen er den, at børnehaven lavede en underretning til kommunens familieafdeling. De synes dog, at det var lidt voldsomt gjort og heldigvis bliver sagen lukket ned og jeg får noget mere uforpligtende rådgivning. Det er jeg jo enormt lettet over.
Men sagen er, at den underretning har fyldt mig med angst. Jeg mistænker alle for alt og har ingen ro. Jeg føler mine naboer ser mærkeligt på mig, og mistænker dem for også at kunne finde på at underrette. I det hele taget er jeg så utryg. Og hvis jeg har skældt mit barn ud på gaden (hvis det foreksempel har slået mig eller løbet væk) frygter jeg altid det værste. Det samme hvis jeg har haft et skænderi med min kæreste.
Hvad i alverden kan man gøre?
Kan NEMT følge dig!!!!!! desværre!
Jeg gik i mødregruppe med en flok kællinger! Rent ud sagt!!!
Jeg har intet tilovers for disse mennesker!
Nogle af dem valgte simpelthen at lave en underretning på min søn, da de mente jeg ikke gjorde nok når vi var i mg!
Jeg måtte ikke lade ham ligge på voksien, ved min side med en rangle eller lign. når vi spiste rundstykker, så var jeg ligeglad med mit barn, jeg lå ham altid bare over i kravlegården (vi har aldrig ejet en kravlegård)!!!! osv osv… Lort på lort på lort….
Sp ringede og sagde at nogle havde lavet en underretning osv. Dog havde de alle papirer med på personerne som havde lavet dem

Som jeg kunne læse, og se alt hvad de havde skrevet - deres navn adresse og telefonnr. osv..

Jeg tudede, og tudede og tudede ……. og var så hidsig at jeg faktisk kunne have klappet to af dem på hovedet, hvis jeg havde mødt dem kort tid efter! Havde flere familiemedlemmer, som var klar til at køre på en lille tur…..!!! Nemlig fordi at min søn har det fantastisk! Han er så glad, enormt nem, og meget sød ved andre.. Så dem fra kommunen kom ud og snakkede med mig, og ville nærmest ikke engang se min søn, efter vi havde snakket en halv time.. Hun sagde at hun faktisk allerede havde lukket sagen inden hun kom, da sp og sp studerende i forvejen havde sagt at det hele var en gang lort, inden jeg overhovedet vidste det…
Så idag er jeg så beriget at to af dem går i samme dp! og jeg kunne kaste op af arrigskab, når jeg møder den ene!!!!!
Jeg havde det så elendigt i LANG tid bagefter! Følte nærmest ikke at jeg var god nok til at have et barn, at alt hvad de mente, nok var rigtigt osv.. :/
Har prøvet grimme ting, men dette her er det mest modbydelige jeg nogensinde har oplevet! At folk faktisk mener man ikke er en god mor, og at de vil skade en…...