Har fået en elevplads!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
5 svar
3 synes godt om
18. marts 2014

Anonym trådstarter

Jeg har fået en elevplads som kontor med speciale indenfor offentlig administration. De ringede mig op igår og sagde de har valgt mig, jeg starter fra d. 1 sept. Nu venter jeg på en bekræftelses brev el email fra hr. Hvor længe går der? Og hvornår underskriver man kontrakten? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2014

Loa

Fedt for dig!! Der er rift om dem

De fleste plejer at sende kontrakt ud med det samme så de også har en sikkerhed i at du underskriver og ikke finder noget andet.....

Kæmpe tillykke!!

Anmeld

18. marts 2014

GUSO

Kæmpe stort tillykke, mon ikke du skal underskrive inden længe?? Aner det ikke men det vil jeg tro..

Anmeld

18. marts 2014

Jupiter

Tillykke 

Jeg er udlært d. 24. juni og jeg er SÅ glad for at jeg kom ind i tidernes morgen 

Der er vist noget med at kontrakten ikke må være skrevet under mere end tre måneder før start. Jeg skulle i hvert fald skrive min under igen, fordi de "ansatte" mig allerede marts, men jeg havde først start i august.

Anmeld

18. marts 2014

BabyMus

Anonym skriver:

Jeg har fået en elevplads som kontor med speciale indenfor offentlig administration. De ringede mig op igår og sagde de har valgt mig, jeg starter fra d. 1 sept. Nu venter jeg på en bekræftelses brev el email fra hr. Hvor længe går der? Og hvornår underskriver man kontrakten? 

Fedt, tillykke med det!

Dengang jeg var elev, der var jeg ude og skrive under dagen efter hun havde ringet og sagt de havde valgt mig, så der gik ikke særlig lang tid må man sige.

Anmeld

28. marts 2014

Anonym trådstarter

Tusind tak allesammen

Jeg modtog et brev fra firmaet, hvor jeg skulle udfylde nogle spørgsmål, sende mine bankoplysninger, og en underskrift. derudover fik jeg svar at jeg først vil modtage den originale kontrakt i løbet af sommeren.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.