Ligheder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
14 svar
8 synes godt om
18. marts 2014

Mariekjellerup90

Hej alle på baby.dk

jeg tog lige et gammel billede af mig selv, da jeg var 15 år og prøvede at se ligheder mellem mig og min datter syns at næsen og smilet kan man se lidt ligheder: hvad syns i ?  

min datter har altid lignet hendes far, ikke fordi det gør noget som helst og det eneste hun har fra mig er mine blå øjne og det lyse hår , hendes far har brune øjne og mørkt hår. Men på dette billede syns jeg selv, at jeg kan begynde at se lidt ligheder  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2014

Lykke:)

Mariekjellerup90 skriver:

Hej alle på baby.dk

jeg tog lige et gammel billede af mig selv, da jeg var 15 år og prøvede at se ligheder mellem mig og min datter syns at næsen og smilet kan man se lidt ligheder: hvad syns i ?  

min datter har altid lignet hendes far, ikke fordi det gør noget som helst og det eneste hun har fra mig er mine blå øjne og det lyse hår , hendes far har brune øjne og mørkt hår. Men på dette billede syns jeg selv, at jeg kan begynde at se lidt ligheder  

Jeg kan se det lidt på smilet

Min søn og hans far/min kæreste er kopier af hinanden! Babybilleder af min kæreste kunne godt forveksles med vores søn. det er lidt sjovt! Det eneste på min søn jeg kan kende fra mig selv er næsen.

Anmeld

18. marts 2014

Jupiter

Åh jeg kender det!!

Gry ligner sin far op ad dage - nogle gange for meget 

Jeg lavede baby-billede sammenligning, og jeg kan heldigvis konstatere at hun ved fødslen lignede mig, hvis ikke mere, så lige så meget som hun lignede sin far!

Som hun vokser synes jeg selv hun bliver ved med at ligne sin far, men andre siger at de også kan se mig i hende nu - heldigvis 

Nå men til dit spørgsmål, så synes jeg da bestemt at hun ligner dig. Hun har din næse og dine kinder 

Anmeld

18. marts 2014

L&V

Her ligner tøsen mig på en prik når hun ser billeder af mig som baby tror hun og andre ofte det er hende.. vores lille fyr ligner sin far men kommer dog til at ligne mig mere og mere

Anmeld

18. marts 2014

Mariekjellerup90

Lykke:) skriver:

Jeg kan se det lidt på smilet

Min søn og hans far/min kæreste er kopier af hinanden! Babybilleder af min kæreste kunne godt forveksles med vores søn. det er lidt sjovt! Det eneste på min søn jeg kan kende fra mig selv er næsen.

Sådan var det også med Emma og hendes far, hun lignede ham fuldstændig som spæd. det er lidt sjovt at se, hvor meget de altid ligner den ene forældre  

Anmeld

18. marts 2014

Mariekjellerup90

Jupiter skriver:

Åh jeg kender det!!

Gry ligner sin far op ad dage - nogle gange for meget 

Jeg lavede baby-billede sammenligning, og jeg kan heldigvis konstatere at hun ved fødslen lignede mig, hvis ikke mere, så lige så meget som hun lignede sin far!

Som hun vokser synes jeg selv hun bliver ved med at ligne sin far, men andre siger at de også kan se mig i hende nu - heldigvis 

Nå men til dit spørgsmål, så synes jeg da bestemt at hun ligner dig. Hun har din næse og dine kinder 

Ja, det er sjovt at se. Emma gør noget med munden, som hendes far også altid gør, så når hun gør det ligner hun rigtig meget hendes far men faldt lige over de to billeder ude ved min far igår, og det var første gang jeg selv har kunne se ligheder imellem os  

Anmeld

18. marts 2014

Mariekjellerup90

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Her ligner tøsen mig på en prik når hun ser billeder af mig som baby tror hun og andre ofte det er hende.. vores lille fyr ligner sin far men kommer dog til at ligne mig mere og mere

Så har i en af hver som ligner jer det må være fantastisk!  

Anmeld

18. marts 2014

Jupiter

Ja, det er sjovt at se. Emma gør noget med munden, som hendes far også altid gør, så når hun gør det ligner hun rigtig meget hendes far men faldt lige over de to billeder ude ved min far igår, og det var første gang jeg selv har kunne se ligheder imellem os  

Fordelen ved at de ligner deres fædre er, at vi om muligt elsker dem endnu mere 

Der var jo en årsag til at vi valgte at få børn med de kære mænd - så at det vi elsker bare går i arv er jo helt fantastisk 

Anmeld

18. marts 2014

Mariekjellerup90

Jupiter skriver:

Fordelen ved at de ligner deres fædre er, at vi om muligt elsker dem endnu mere 

Der var jo en årsag til at vi valgte at få børn med de kære mænd - så at det vi elsker bare går i arv er jo helt fantastisk 

Nu er jeg ikke sammen med emma's far mere, men har altid syns det var fantastisk at hun lignede ham! så det gør skam overhovedet ikke noget. Vi var også sammen i 7 år da vi gik fra hinanden, så venner er vi stadig  

Anmeld

18. marts 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hej alle på baby.dk

Undskyld men jeg kan ikke se at hun ligner dig og hvor er hun bare nuttet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.