Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Kender i det med at efter 18 mdrs PB, at hver gang folk folk bliver gravide, føler man det er et slag i hovedet ? selvom man samtidig glæder sig på deres vejne ?
føler bare alle bliver gravide eller lige har født, og her sker der bare intet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Olaf skriver: Hej Kender i det med at efter 18 mdrs PB, at hver gang folk folk bliver gravide, føler man det er et slag i hovedet ? selvom man samtidig glæder sig på deres vejne ? føler bare alle bliver gravide eller lige har født, og her sker der bare intet
Ja.
Er I blevet udredt hos en gynækolog? For det kan I godt hvis I har prøvet i halvandet år.
Jeps kender det kun alt for godt...
Da jeg ønskede at være gravid og mens jeg var gravid var alt hvad jeg så i gadebilledet gravide kvinder og babyer alle vegne...
mens vi stadig prøvede så gjorde det helt ondt inden i når jeg helt bitte små babyer...
Har slet ikk prøvet så længe som jer, men JA! Er glad på andres vejne, uden tvivl, men når nogen kommer og annoncerer en graviditet OG har prøvet kortere tid end os, så føler jeg sgu et stik Det er vores "tur" først Fuldstændig latterlig tanke, når jeg først er gravid er det jo fløjtende ligegyldigt hvornår andre skal have en lille. Men man bliver nok bare lidt irrationel når man inderligt ønsker noget.
Ja og det bliver ikke bedre for hver år du kan skrive på...
Puh der er sgu hårdt
modesty skriver: Ja. Er I blevet udredt hos en gynækolog? For det kan I godt hvis I har prøvet i halvandet år.
Nej ikke endnu, vi er lige blevet henvist
Olaf skriver: Nej ikke endnu, vi er lige blevet henvist
Pøj pøj med det hele. Jeg har en dejlig IVF søn på to et halvt år.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128