Øv :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

238 visninger
4 svar
1 synes godt om
18. marts 2014

Anonym trådstarter

Hej piger!
Jeg blev insemineret for 10 dage siden (sidste lørdag) og skulle have testet på lørdag.. Har haft ondt i maven, ømme bryster og været træt de sidste dage, men da jeg skulle tørre mig efter toiletbesøg imorges var der helt lys lyserødt på papiret og tænker at det er min mens der kommer inden tid
Havde sådan håbet og havde følelse i kroppen af at nu var det nu, men endnu en gang blev jeg skuffet
Måtte bare ud med det :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2014

AnonymMor

Anonym skriver:

Hej piger!
Jeg blev insemineret for 10 dage siden (sidste lørdag) og skulle have testet på lørdag.. Har haft ondt i maven, ømme bryster og været træt de sidste dage, men da jeg skulle tørre mig efter toiletbesøg imorges var der helt lys lyserødt på papiret og tænker at det er min mens der kommer inden tid
Havde sådan håbet og havde følelse i kroppen af at nu var det nu, men endnu en gang blev jeg skuffet
Måtte bare ud med det :/

Du må ikke miste håbet endnu.. da jeg blev gravid med min første datter havde jeg også lidt lyserød "blod" et par dage inden jeg testede positiv 

for det evt kunne være tilfældet og ikke mens 

Anmeld

18. marts 2014

GUSO

til dig må være hårdt at ønske Noget så højt og så ikke opnå det sender god karma din vej og krydser for en snarlig graviditet

Anmeld

18. marts 2014

Anonym trådstarter

Rinepigen skriver:

Du må ikke miste håbet endnu.. da jeg blev gravid med min første datter havde jeg også lidt lyserød "blod" et par dage inden jeg testede positiv 

for det evt kunne være tilfældet og ikke mens 

Håber og håber..
Har bare prøvet det før hvor det var starten på mens..
Tror jeg er ved at miste håbet fuldstændig

Anmeld

18. marts 2014

Anonym trådstarter

GUSO skriver:

til dig må være hårdt at ønske Noget så højt og så ikke opnå det sender god karma din vej og krydser for en snarlig graviditet

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.