Kan man blive gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

927 visninger
11 svar
1 synes godt om
17. marts 2014

Anonym trådstarter

Efter endt sex går jeg hurtigt på WC for at "tømme" ud og tisse . 

Mit soørgsmål er , kan vi stadig opnå ønsket graviditet ? Min kæreste har 8mio levende sædceller . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

nu ved jeg ikke hvor mange sædceller min kæreste har, men jeg har også altid gået på WC kort efter og jeg har termin om 14 dages tid med mit andet barn... 

Anmeld

17. marts 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Efter endt sex går jeg hurtigt på WC for at "tømme" ud og tisse . 

Mit soørgsmål er , kan vi stadig opnå ønsket graviditet ? Min kæreste har 8mio levende sædceller . 

Hvis man ser på mine erfaringer ville jeg da sige at det bestemt er muligt. På den anden side blev jeg også gravid på p-piller, så jeg er ikke helt sikker på hvor meget det "gælder" i forhold til normalen. 
Men jeg har da altid været på toilettet ret hurtigt efter sex, og har altså klaret at blive gravid alligevel 

- Ellers kunne du måske blive liggende bare 5 min efter, for at give de små svømmere end bedre chance for at finde frem?

Anmeld

17. marts 2014

Mother-love

En graviditet kan altid komme selvom man går på toilet lige efter. Da du jo også kan blive gravid af præsæd.

Men f.eks så prøvede vi tre mdr før det lykkedes at blive gravide med Isabella. Og 3. Gang hvor jeg blev gravid lå jeg med rumpen opad i ca 15 min.

Da vi gik igang med pb2 havde vi prøvet i 8 mdr uden held, den 8. Gang kom jeg i tanke om at jeg lå med rumpen opad med Isabella så det prøvede jeg igen, og jeg blev gravid. Jeg havde dog en sa. Vi holder så pt en pause fra pb2 da det har været lidt svært for os begge.

Anmeld

17. marts 2014

Anitta Kristiansen

Du kan blive gravid uden manden behøver at komme, da de har præsæd, men er da lettest hvis du ligger lidt inden du går ud på toilettet.

Anmeld

17. marts 2014

Snevejr84

Ja sagtens

Anmeld

17. marts 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg har også altid gået på toilet kort tid efter. Jeg tror bestemt ikke at du kan få alt sæd ud ved det. Jeg tror bestemt at du har rigeligt oppe i dig alligevel. Jeg er i dag i uge 26 så her har det virket. 

Anmeld

18. marts 2014

GUSO

Ja sagtens jeg har f.eks 2 børn Idag

Anmeld

18. marts 2014

Louise H.

Der vil altid sidde nogle rester, selvom du tømmer ud det er heller ikke bevist at det hjælper at vende numsen op i noget tid.

Anmeld

18. marts 2014

(august)

Sagtens. 

Min mand har 60.000 på en god dag, og er gravid med 2. naturlige barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.