Afstemning - Piercing

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2014

mommy1991

Se afstemning og begrund gerne

NO GO.. Jeg synes det er helt utrolig grimt, uanset alder og det at være mor 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2014

BabyMus

Anonym skriver:

Jeg synes den er rigtig flot.

Jeg synes personligt ikke det har noget dårligt at sige at du er "gammel"  til at have den piercing. Der er jo også folk der har tatoveringer og knald rødt hår selvom de er gamle. Det ser jeg ikke som noget problem.

Anmeld

18. marts 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Jeg har stemt GO. 
Ikke fordi jeg bryder mig specielt meget om den på billedet (synes den er for langt fra læben og stenen er for stor - men alle har deres personlige smag).

Og så længe man er en god mor, så er det ligemeget hvordan man ser ud, eller hvad andre tænker om ens udseende. Så hvis du vil have sådan en piercing, så synes jeg bestemt du skal gøre det. 

Anmeld

18. marts 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Synes ikke det er kikset, man kan du ikke overveje en sten der er lidt mindre? 
Og så længe du ikke har alle mulige andre piercinger i ansigtet, så synes jeg det er flot

Jo den skal være så lille som det er muligt, billedet var bare for at vise hvilken en jeg mener. Jeg har ikke andre piercinger Har haft i næsen, men den er vokset sammen.

Anmeld

18. marts 2014

siw84

Gør hvad du føler for. Hvis du ikke føler du er for gammel til at have den og os fordi du er mor, så skid være med hvad alle andre mener. Du lever dit liv for dig selv og ikke for alle andre.
Så synes bestemt du skal beholde den hvis det er det DU føler for. Ikke hvad folk mener. Så vil det gælde mange ting i livet. Måden du klæder dig på, din frisure, hvordan du bærer dit sminke osv osv.. lev dit liv som DU vil. Det gør dig lykkeligst i længen

Anmeld

18. marts 2014

sne190810

siw84 skriver:

Gør hvad du føler for. Hvis du ikke føler du er for gammel til at have den og os fordi du er mor, så skid være med hvad alle andre mener. Du lever dit liv for dig selv og ikke for alle andre.
Så synes bestemt du skal beholde den hvis det er det DU føler for. Ikke hvad folk mener. Så vil det gælde mange ting i livet. Måden du klæder dig på, din frisure, hvordan du bærer dit sminke osv osv.. lev dit liv som DU vil. Det gør dig lykkeligst i længen

Ganske enig

Jeg har selv 5 piercinger i ansigtet, har haft dem i mange år og er så glad for dem. Hvad andre tænker ...... I could'nt care less!

Jeg arbejder som sygeplejerske, og har heller ikkke nogle problemer på den front.

Jeg kan ikke se hvorfor det skulle være mere upassende eller grimt, end alle de tattoveringer som folk render og får. Piercinger kan du da i det mindste altid fjerne igen, uden så megen dikkedare.

Anmeld

18. marts 2014

Frk. Petersen

JulieWH skriver:

No go, men det er ikke pga hverken alder eller "mor" - bryder mig slet ikke om den slags piercing uanset alder og køn. 

ikke enig.. Man kan ikke generaliserer på den måde..
Nogle er den pæn til, andre ikke.. kommer an på folks udsende.. Bare min mening

Anmeld

18. marts 2014

Anonym trådstarter

Nogle stykker nævner størrelsen, men det er bare et tilfældigt billede. Den skal være så lille som muligt, men er det ikke noget med at den man får sat i som den første, den er lidt stor og klodset?

Anmeld

18. marts 2014

Anonymo

Anonym skriver:

Kan ikke se hvorfor man ikke skulle gøre det hvis man har lyst. Jeg syntes den er smart

Anmeld

22. marts 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Nogle stykker nævner størrelsen, men det er bare et tilfældigt billede. Den skal være så lille som muligt, men er det ikke noget med at den man får sat i som den første, den er lidt stor og klodset?

Rigtig stor og klodset ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.