Forslag til ting vi kan lave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.736 visninger
15 svar
3 synes godt om
17. marts 2014

Pigent

Hej
Min kæreste og jeg har en del ferie sammen i forbindelse med påsken. Vi har ingen børn og vi bor hver for sig. Vores penge er lidt små lige pt. Jeg tænker vi skal lave andet end at sidde hjemme hele tiden.

Har i nogle forslag til hvad man kan lave i Jylland og på Fyn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2014

Pigent

Slet ingen forslag

Anmeld

18. marts 2014

Jupiter

Tja det kommer jo an på hvor småt budgettet er, og Jylland er stor - der er langt mellem Skagen og bambi-skoven i Esbjerg fx 

Anmeld

18. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Når budgettet er småt ville jeg måske bare håbe på godt vejr og gå/cykle ud i det blå og få en kæmpe isvaffel eller sådan. Hehe. Spise frokost på en cafe og tage i biffen. Sejle en tur på Odense å og have en lækker madpakke med. 

Hvis budgettet er liiiidt større kunne i tage er par dage på en campingplads det gjorde vi i påsken før vi fik barn, det var sindsygt hyggeligt. Gik ture på stranden, grillede på en enganggrill mens vi så på solnedgangen og drak en masse rosévin, og snakkede om stort og småt til langt ud på aftenen, pakket ind i tæpper for at holde varmen   

Anmeld

18. marts 2014

Pigent

Tak for jeres forslag
Vi har selv mulighed for at køre der for kan vi kom rundt.

Anmeld

18. marts 2014

Mitlivsommooor

Pigent skriver:

Hej
Min kæreste og jeg har en del ferie sammen i forbindelse med påsken. Vi har ingen børn og vi bor hver for sig. Vores penge er lidt små lige pt. Jeg tænker vi skal lave andet end at sidde hjemme hele tiden.

Hvad med en tur i zoo? Det var vi et år i påsken og det var  super hyggeligt.

Ellers kunne i:

- Tage i svømmehallen

- Gå en lang tur i skoven

- Familiebesøg

- Tage på shopping i en anden by + et lækkert cafe besøg (Hvis i har fri dagene op til påske)

Håber i finder på noget.

Anmeld

18. marts 2014

Pigent

Kyed skriver:

Hvad med en tur i zoo? Det var vi et år i påsken og det var  super hyggeligt.

Ellers kunne i:

- Tage i svømmehallen

- Gå en lang tur i skoven

- Familiebesøg

- Tage på shopping i en anden by + et lækkert cafe besøg (Hvis i har fri dagene op til påske)

Håber i finder på noget.

Zoo har jeg tænkt på og gå en tur i skoven er også en god ide
Shopping og cafe får jeg ham aldrig med på

Hvilken zoo synes du er god?

Anmeld

18. marts 2014

smølfine

Pigent skriver:

Zoo har jeg tænkt på og gå en tur i skoven er også en god ide
Shopping og cafe får jeg ham aldrig med på

Hvilken zoo synes du er god?

Givskud løvepark kan man få mange timer til at gå i, man både køre rundt og går. Den er super hyggelig.

Ellers er en tur til vesterhavet også dejligt, sådan rigtig at blive blæst igennem.

Jeg har også hørt en masse godt om, industrimuseet i Horsens.

Og ellers vil jeg også sige et par dages camping, evt ved Silkeborg søerne og så kunne i måske leje en kano.

Og så besøge familie og venner, som I måske ikke har mulighed for at se så tit i hverdagen.

Rigtig god fornøjelse fra mig, der selv skal bruge påskeferien på 65 års fødselsdag hos papsvigetfar, påskefrokost hos egne forældre, evt en smuttur over grænsen, og ungerne har bestilt fællesspisning med naboerne Og så er der alt det spontane 

Anmeld

18. marts 2014

Mor til Ella

Pigent skriver:

Hej

Den gamle by i Århus.

Evt tjek op på hvad der er af arrangementer i fængslet i Horsens, der er ofte noget spændende

Anmeld

18. marts 2014

GUSO

Odense zoo er den bedste zoo helt klart et besøg værd i Nyborg ligger et sted der hedder strandvænget en park med dyr lige ned til Storebælt det er meget smukt.. Ellers et Par dage på camping hvis vejret er Godt rigtig god fornøjelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.