Prøvet i over et år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. marts 2014

CH2012

Hejsa.

Er der nogen der ved om det er "umuligt" at få hjælp fra lægen, når man har prøvet over et år, og haft en SA? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2014

Christina91

Det er ikke så længe siden du havde den SA er det?

Jeg ved ikke om man kan få hjælp i din situation, men min erfaring er at kroppen godt kan reagere meget på aborter. Jeg har hørt at det kan tage op til et halvt år før kroppen er normal igen, og ved mig selv gik der 9 måneder efter MA før jeg testede positiv igen. Men jeg kan sagtens forstå din frustration. Jeg havde nøjagtig samme tanker som dig, og var meget frustreret fordi det ellers var lykkes i første hug, så troede der måske var noget helt galt.

Jeg sender masser af babystøv din vej, og så håber jeg at det snart lykkes for jer. Bruger du i øvrigt æl teste?

Anmeld

17. marts 2014

CH2012

Christina91 skriver:

Det er ikke så længe siden du havde den SA er det?

Jeg ved ikke om man kan få hjælp i din situation, men min erfaring er at kroppen godt kan reagere meget på aborter. Jeg har hørt at det kan tage op til et halvt år før kroppen er normal igen, og ved mig selv gik der 9 måneder efter MA før jeg testede positiv igen. Men jeg kan sagtens forstå din frustration. Jeg havde nøjagtig samme tanker som dig, og var meget frustreret fordi det ellers var lykkes i første hug, så troede der måske var noget helt galt.

Jeg sender masser af babystøv din vej, og så håber jeg at det snart lykkes for jer. Bruger du i øvrigt æl teste?

Nope, det er ikk så længe (følelsesmæssigt føles det som værende meget længere ), men nej... Man kan ikk sige det er længe siden - d. 19 december.

Og det er egentlig heller ikk fordi vi har tænkt os at kontakte vores læge endnu, for ved godt, at kroppen skal finde sig selv, osv. Og egentlig er jeg igang med at tabe mig, og træner derfor en del mere end hvad jeg har været vant til - og jeg ville være rigtig glad for at tabe mig en god del inden en graviditet. Men kom til at tænke på det, og har det da i baghovedet.

Jeg har brugt ægløsningstest en enkelt gang, men vi er blevet enige om, at vi heller vil lade det være mere afslappet (i det omfang jeg/vi kan), og det indebærer, at jeg ikk kan tage ægløsningstest - for ellers går der for meget "projekt" i det. Men har en ret god ide om hvornår min ægløsning er, og så har vi i hvert fald sex der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.