????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. august 2009

Sjl-msl-Mkl

Pt føler jeg mig som en meget sørgelig mor. Mig og min datter, Malou Selma har holdt 1 mdr. ferie - mandag startede hun så i dagpleje, uden og ville spise eller drikke. OG HVER DAG jeg henter hende er hun sur og græder HELE tiden. Vil stadig ikke spise eller drikke - eller for den sags skyld smile til mig!!! Kun til hendes dagplejemor, Susan. Åhh gud hvor har jeg svært ved og smile lige nu. Synes det hele er så træls! Her til aften græder hun sig i søvn, hvis jeg rør hende græder hun alligevel.

Min mor ringede til mig for 2 dage siden, bare for og spørge om hun måtte låne 60.000 kr. - jeg skulle så låne dem i banken, så skulle hun nok betale tilbage!! Nice mor.
Og min far, jah han er i Tyskland med sin (utro) kone og 2 børn. Hvis jeg skal have kontakt med dem skal jeg skrive til hendes mobil, men der går så 1 hel dag før HUN svarer. Selvom jeg skriver hej far, bla bla bla.........

Hilsen, en mor med grå hår (som 21 årig)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2009

JustAnotherName

Øv.....

Søde du, mon ikke også det hele lige hober sig op og gør dig ked på éen gang lige nu? Selvom det er hårdt med den manglende opbakning fra dine forældre, så kan de jo på ingen måde ændre ved det, som du oplever med Malou Selma.

Jeg kan dog SAGTENS forstå at du er ked af hele situationen.
Og jeg ved desværre ikke hvad det skyldes, eller hvad du kan gøre.

Det kræver jo nok bare vedholdenhed, tålmodighed og forståelse...
for det er sikkert bare en reaktion for en periode, og det vil helt sikkert gå over igen. Du er jo det nærmeste og bedste menneske i din datters liv - det skal du slet ikke tvivle på, selvom hun opfører sig sådan lige for tiden.

Nogle gange er det et lidt utaknemmeligt job at være mor, for vi ELSKER jo vores barn/børn, og vil gøre ALT for dem. Og så bliver man uundgåeligt såret, hvis man føler sig skubbet væk, tilsidesat eller afvist af dem.
Men jeg er ret sikker på, at det ikke handler om DIG, for hende. Du er jo bare den nærmeste person hun har i sit liv til at "lade det gå ud over"....

Det er ligesom når jeg er edke-sur og urimelig og skælder ud, så bliver jeg også allermest modbydelig overfor min mor eller min mand - det er dybt uretfærdigt, og selvfølgelig slet ikke i orden. Men det sker simpelthen fordi, at de er dem som jeg holder allermest af, de er de personer som kender mig bedst og "kan tage det", og det er derfor også dem, der får hele mit følelsesregister at se....

Jeg tror det er det samme, når vores børn "straffer os"
- det er fordi vi simpelthen er dem de elsker og behøver at mærke mest! ....og det er ind imellem både på godt og ondt.

Jeg håber dog snart at det vender igen.
Du skal ikke gå rundt og føle dig trist  

Anmeld

6. august 2009

Miamaja

Hmm ja, det lyder mystisk. din datter naegter at spise i dagplejen ogsaa?

Hvis jeg var dig, saa ville jeg hente hende tidligt hver dag, saa det ikke foles for voldsomt for hende.
Det lyder jo som om, hun ikke trives med den omvaeltning efter ferie og kan ikke forstaa hvorfor mor efterlader hende der.
hvis mit barn ikke ville spise og drikke hele dagen, saa ville jeg virkelig tage det alvorligt og gore noget.
Hun er kun 14 mdr? Et saa lille barn har slet ikke mentalt kapacitet til at ville 'straffe' dig som mor, men er dybt ulykkelig og kan ikke forstaa hvorfor og bliver derfor sur.

Anmeld

6. august 2009

Vingummien

DatterMalou skriver:

Pt føler jeg mig som en meget sørgelig mor. Mig og min datter, Malou Selma har holdt 1 mdr. ferie - mandag startede hun så i dagpleje, uden og ville spise eller drikke. OG HVER DAG jeg henter hende er hun sur og græder HELE tiden. Vil stadig ikke spise eller drikke - eller for den sags skyld smile til mig!!! Kun til hendes dagplejemor, Susan. Åhh gud hvor har jeg svært ved og smile lige nu. Synes det hele er så træls! Her til aften græder hun sig i søvn, hvis jeg rør hende græder hun alligevel.

Min mor ringede til mig for 2 dage siden, bare for og spørge om hun måtte låne 60.000 kr. - jeg skulle så låne dem i banken, så skulle hun nok betale tilbage!! Nice mor.
Og min far, jah han er i Tyskland med sin (utro) kone og 2 børn. Hvis jeg skal have kontakt med dem skal jeg skrive til hendes mobil, men der går så 1 hel dag før HUN svarer. Selvom jeg skriver hej far, bla bla bla.........

Hilsen, en mor med grå hår (som 21 årig)

Kan kun give de andre ret i det de siger.

Men blev nysgerrig, låner du hende de penge? det er mange penge selvom det er ens mor, og syntes det lyder til du har nok at tænke på lige nu

Emil er også startet i vuggestue efter ferie og han er heller ik som han plejer, så ku forstille mig at det er deres måde at reagere på det hele.

Op med humøret, når hun kommer ind i rytme osv igen så kommer hun tilbage til sit gamle jeg.

Anmeld

6. august 2009

Sjl-msl-Mkl

Jeg kan forstå på MS det er noget med tænderne - kan se 2 hvide streger i undermunden. Håber de kommer frem i løbet af i nat.  så ved jeg da hvad det er. Hun spiser om morgnen og lidt i løbet af dagen, drikker helst ikke. Nu her prøver jeg og give hende kold vandmelon og is. Det virker lidt. Her til aften fik hun næsten intet mad, lidt is og en meget kold sut i munden. Nu sover hun så. Først nu, OMG hun er aldrig faldet så sent i søvn. Puha, nu vil jeg gå ud og ordne køkken osv.

Susanne: NEJ jeg har da ikke lånt hende pengene.  Jeg snakker ikke med konen i forvejen og så har hun tænkt sig at jeg skal låne hende de penge. Der står altså ikke bank i panden på mig.  Og desuden kan jeg ikke lide hendes måde og være på i øjeblikket, så jeg ønsler ikke engang og omgås hende. Tænk at det er min mor!

Men hvorfor er folk her egentlig kun når det går godt? Ikke nogen til og hjælpe når det går af H til... Hmm tankevækkende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.