Laulund87 skriver:

Og jeg synes det lugter lidt af dobbeltmorale for man skal dælme passe på med at sige hvis man synes moderen er for gammel!
Der er der mange der har meninger om hvornår man er for gammel tilat blive mor/far.hvorfor må man så ikke have em mening om at man synes at 23 er ungt at få et donorbarn.? og det sårer da også mig, når folk synes at mine forældre er/var for gamle da de fik mig og min søster. Men det er deres holdning og jeg hopper op og falder ned på det.
Folk må sku selv bestemme hvad og hvornår de gør det, men derfor må man da godt fortælle hvad man synes om det og at man synes det er tidligt at tænke på at få et donorbarn. (Jeg synes det også selv.. men hvis man har taget sit valg kan man jo være ligeglad med hvad andre mener) min nevø er donorbarn, da han var ca. 18måneder kom der lige en lillesøster på naturlig måde.
jeg tænker selv på adoption og jeg er single. Og det er min beslutning, et valg jeg har taget og det rager mig en pind hvad andre tænker og siger, for det er mit liv.
De skriver det jo ikke for at sårer hende eeller få hende fra det, men bare deres mening om det. Hun har jo taget sit valg, hun ændre vel. ikke mening fordi de siger det.
Undskyld den lange smørre.
Anmeld