Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det tog 1 cyklus at lave vores 1. barn for 4 år siden. Vi vil så gerne ha lillebror eller lillesøster i maven snart . Har testdag Idag, men har testet negativt.. Nu går vi ind i 8. Cyklus uden der har været bid.. Det gør ondt.. Denne cyklus havde jeg virkelig regnet med det da jeg har haft et Par dråber blod for 2 uger siden. Jeg begynder så småt at tro at der er noget galt med mig.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er det en skyggestreg?
Klik her og skriv...
MoarHvidovre skriver: Jeg kan desværre ikke se noget
Jeg kan desværre ikke se noget
Nej det er nok bare mig som stirre mig blind.. Den skulle vidst også ha været meget tydligere her på testdag..
Anonym skriver: Det tog 1 cyklus at lave vores 1. barn for 4 år siden. Vi vil så gerne ha lillebror eller lillesøster i maven snart . Har testdag Idag, men har testet negativt.. Nu går vi ind i 8. Cyklus uden der har været bid.. Det gør ondt.. Denne cyklus havde jeg virkelig regnet med det da jeg har haft et Par dråber blod for 2 uger siden. Jeg begynder så småt at tro at der er noget galt med mig.
Jeg kan desværre heller ikke se noget
Anonym skriver: Er det en skyggestreg?
Jeg ser ingenting.
Jeg kan godt forstå at det er hårdt når nu det gik så nemt i første omgang - men prøv at huske på at 8 mdr. stadig er indenfor "normalen" og at det er helt naturligt at det kan variere meget fra graviditet til graviditet hvor lang tid det tager.
modesty skriver: Jeg ser ingenting. Jeg kan godt forstå at det er hårdt når nu det gik så nemt i første omgang - men prøv at huske på at 8 mdr. stadig er indenfor "normalen" og at det er helt naturligt at det kan variere meget fra graviditet til graviditet hvor lang tid det tager.
Åha, ja jeg ved det godt . Men Nøj hvor vi fortryder At vi ventede så længe med at begynde på nummer 2..
Kan virkelig godt forstå at det er hårdt!!! Men men men. Jeg synes godt at jeg kan ane en ekstra streg når jeg zoomer helt ind. Men om det er med farve i kan jeg desværre ikke se. Prøv igen om nogle dage.
SDD skriver: Kan virkelig godt forstå at det er hårdt!!! Men men men. Jeg synes godt at jeg kan ane en ekstra streg når jeg zoomer helt ind. Men om det er med farve i kan jeg desværre ikke se. Prøv igen om nogle dage.
Det er sindssygt hårdt .. Den ser sådan ud nu.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128