Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FUCK hvor er de bare gode!!!!! Det var da helt vildt!!!! Jeg kan godt forstå du er helt solgt, de billederbliver man aldrig træt af at se på! Tilykke med din lækre basse og dejlige billeder!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nøøjjjj han er da godt nok en lille lækkerlaps... ♥
BigHope13 skriver: Århhh for Søren hvor er han bare alt alt alt for cute nøj han er godt nok en fin lækker lille dreng
Århhh for Søren hvor er han bare alt alt alt for cute nøj han er godt nok en fin lækker lille dreng
Mumto3 skriver: FUCK hvor er de bare gode!!!!! Det var da helt vildt!!!! Jeg kan godt forstå du er helt solgt, de billederbliver man aldrig træt af at se på! Tilykke med din lækre basse og dejlige billeder!
Frk.S skriver: Fantastiske billeder.... hvor ser han bare dejlig ud.
Fantastiske billeder.... hvor ser han bare dejlig ud.
MorDk skriver: Nøøjjjj han er da godt nok en lille lækkerlaps... ♥
VråJepsen skriver: Sander har været til fotograf, på disse billeder er han 7 dage gammel, det tog 4 timer. Vi har bestilt new born FOTO+ årsmappe, hvor han skal fotograferes en gang om mdr i et år! Vil lige dele nogen af billederne med jer!! Mor her er solgt
Sander har været til fotograf, på disse billeder er han 7 dage gammel, det tog 4 timer. Vi har bestilt new born FOTO+ årsmappe, hvor han skal fotograferes en gang om mdr i et år! Vil lige dele nogen af billederne med jer!! Mor her er solgt
Hvor er han bare fin Må jeg spørge hvad sådan en pakke har kostet?
Roselil skriver: Hvor er han bare fin Må jeg spørge hvad sådan en pakke har kostet?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128